"פפושדו" משלימה מהלך שיווקי רחב של מיתוג מחדש של מוצרי החברה, לוגו ואריזות חדשות

יצרנית העוגיות הותיקה "פפושדו" (משנת 1926), משלימה בימים אלה מהלך שיווקי תדמיתי רחב היקף של מיתוג מחדש של מוצרי החברה, הכולל לוגו חדש ואריזות חדשות למוצרים.
היקף השקעה במהלך המיתוג מוצג כ- 250,000 ₪.

חיים פפושדו, מנכ"ל משותף ב"פפושדו", מציין כי מהלך המיתוג מחדש הינו חלק מתכנית אסטרטגית שיווקית של החברה להגדיל את היקף פעילותה בארץ ובחו"ל, וזאת ע"י שינוי ורענון תדמיתה, מחברה הנתפסת כוותיקה ושמרנית, לחברה דינמית הדוגלת בחדשנות ויצירתיות, ומסוגלת לפנות לקהל לקוחות רחב יותר.

במסגרת מהלך המיתוג שונה הלוגו של החברה לפונט כתב-יד המשדר רעננות ומודרניות, ואריזות המוצרים עוצבו מחדש בסגנון נקי ואלגנטי, המשדר יוקרה וחדשנות.

כחלק מהמהלך השיווקי שוקדת "פפושדו" בשנה האחרונה על פיתוח מוצרים חדשים וייחודיים. בקרוב תשיק החברה קו עוגיות פרימיום בטעמים חדשים, וסדרת עוגיות חדשה המותאמת לילדים.
מוצרי החברה החדשים (שישווקו בארץ בחודש הקרוב), כבר זוכים להצלחה גדולה ברשתות השיווק בחו"ל, בעיקר באנגליה, צרפת וארה"ב.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה