פפרדלה – אחות לנו קטנה וכשרה

פפרדלה, האיטלקית הכשרה ברחוב אבן גבירול בתל אביב. היא האחות החדשה והתל אביבית של מסעדת פפרדלה בפארק המדע ברחובות, הפועלת שם בהצלחה כבר שבע שנים

איטליה היא מקום קסום לבקר בו; כך יגידו אלו שכבר טיילו בה, וסביר להניח שיגידו זאת גם אלו ששואפים לטייל שם.
למטבח האיטלקי ומטעמיו חלק גדול ומרכזי בקסם הזה. מקטן ועד גדול, כל אחד במשפחה ובחיק החברים יכול למצוא במטבח האיטלקי מה לאכול וממה ליהנות.

לקסם ולמקום הזה בדיוק מכוונת מסעדת פפרדלה, האיטלקית הכשרה ברחוב אבן גבירול בתל אביב. המסעדה שנפתחה לאחרונה היא האחות החדשה והתל אביבית של מסעדת פפרדלה בפארק המדע ברחובות, הפועלת שם בהצלחה כבר שבע שנים.

בדומה לאחותה הרחובותית, פפרדלה תל אביב משלבת מטבח איטלקי עם אווירת אירוח איטלקי. זאת בזכות עיצוב חלל כפרי טוסקני חם ושמח. חלל המסעדה המרכזי מוקף בקיר אבנים חשופות ובטפטים המשרים אוירה נעימה ממנו גם ניתן לצפות בבר מעוצב שמאחוריו ממוקם תנור הפיצות המסורתי, ממנו מגיחות הפיצות הטריות ומאפים נוספים שהמסעדה מציעה. כל זאת לצד מבחר מנות איטלקיות קלאסיות כגון פסטות ממגוון סוגים ורטבים, כריכים, סלטים, פוקאצ'ות, לזניות ומנות דגים. המנות גדולות ומוגשות בצורה אסתטית מעוררת תאבון.

למסעדה הגעתי עם זוגתי שתחיה. את הערב פתחנו עם שתי כוסות יין אדום מסדרת יינות יקב הבוטיק קדש ברנע יחד, עם המנה הראשונה הנקראת "מיקס ראשונות" וכוללת מקבץ מנות ראשונות מהתפריט.
במיקס ראשונות נהנינו מפוקאצ'ה אישית עם מטבלי הבית, חציל קלוי בטאבון בליווי טחינה ירוקה ורוטב סלסה, ברוסקטה, אנטי פסטי וסלט קפרזה.

כחובב פיצות מושבע, למנה השנייה הזמנתי פיצה בטטה הנאפית בטאבון המיוחד של המסעדה, ועשויה עם רוטב רוזה, בטטה קלויה, בזיליקום ומוצרלה. זו מנה גדולה, מושקעת ומהנה עם בצק פיצה פריך ודק.
זוגתי בחרה מנה הנקראת רביולי 4 גבינות – המציעה כיסוני בצק פסטה טריה במילוי של ארבע גבינות שונות. הטעמים של שתי המנות היו מצוינים, והמנות גדולות ומשביעות.

לקינוח התפנקנו לנו בסופלה שוקולד, המציע פונדנט שוקולד בלגי חם יחד עם גלידה וקצפת ברוטב שוקולד. מעבר לכך לא יכולנו לפסוח גם על קרם ברולה שמציעה המסעדה, הכוללת קרם שמנת וניל צרפתי בציפוי קרמל. גם פה הטעם היה נפלא.

מבט על התפריט ומחירים:
מיקס ראשונות – פוקאצ'ה אישית, חציל בלאדי, ברוסקטה, אנטיפסטי, סלט קפרזה (49 ₪); ברוסקטה פפרדלה – לחם איטלקי; פטריות טריות מוקפצות בשמן זית, שום ופטרוזיליה (32 ₪); כריך סביח גורמה – טחינה, חציל קלוי, עלי בייבי, ביצה קשה, עגבניה ופלפל קלוי (42 ₪).
פסטות – פנה, פטוצ'יני, פפרדלה, חיטה מלאה, במגוון רטבים איטלקיים – סיציליאני, נפוליטנה, פוטנסקה, ארביאטה (42-58 ₪). פיצות מתנור לבנים לוהט (44-48 ₪). פוקאצ'ות תוצרת בית – קפרזה, ביאנקה, ונציאנית, טוניסאית, חציל קלוי (44-48 ₪).

פפרדלה מתאימה לבילוי משפחתי או עם חברים המחפשים מקום נעים וכשר לבלות ולאכול בו בסגנון איטלקי עם תפריט מגוון, טעים ומשביע, ובמחירים המתאימים לכל כיס; בין אם באים במיוחד ובין אם עוברים בסמוך מעצם מיקומה של המסעדה בטבורה של תל אביב, בפינת הרחובות אבן גבירול וקפלן.

פפרדלה
רח' אבן גבירול 22 תל אביב
טל. 03-6099911
א-ה 11:00-24:00, שישי 9:00-15:00 (עד שעה לפני כניסת שבת), שבת 19:30 (שעה אחרי צאת שבת) עד 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר