"פצצות" צ'ילי קון קרנה

המתכון מתוך מארז 48 מתכונים מוצלחים של פאוליןמרכיבים ל-6 מנות:18 קישואים עגולים בלאדי כוס שעועית לבנה 500 גרם כתף בקר 3 בצלים 2 פלפלים ירוקים (מתוקים) 2 פלפלים אדומים (מתוקים) 2-3 גרגרי פלפל אנגלי פלפל אדום חריף פלפל ירוק חריף חצי כפית זרעי כוסברה חצי כפית זרעי כמון חצי צרור כוסברה פלפל שחור מלח שמן זית חצי צרור פטרוזיליהאופן ההכנה:משרים את השעועית במים במשך הלילה. לאחר ההשריה מסננים, שמים בסיר לחץ, מכסים בשלוש כוסות מים ומבשלים ללא מלח כשעה (שעתיים בסיר רגיל).מניחים בסיר כתף בקר חתוך לקוביות גדולות, פלפל ירוק ואדום (אחד מכל סוג), שני בצלים, פלפל אנגלי, מלח ופלפל.מכסים במים ומבשלים כשעתיים.בעזרת כף מרוקנים את החלק הפנימי של הקישואים. אותו קוצצים דק ונוסיף לשאר הירקות.במחבת, מחממים שמן זית. חותכים את הבצל והפלפלים הנותרים לפרוסות, ומטגנים ביחד עם השעועית ועם החלק הפנימי של הקישוא.מוציאים את הבשר מהציר. מפוררים בעזרת מזלג לסיבים ומוסיפים לתערובת של הירקות והשעועית. מתבלים לפי הטעם.מוסיפים פלפלים חריפים. אם התערובת יבשה מדי, אפשר להוסיף לה נוזלים מציר הבשר. מוסיפים כוסברה קצוצה דק, זרעי כוסברה וכמון טחונים.ממלאים את הקישואים, סוגרים אותם ב"מכסה" – החלק העליון של הקישוא ואופים בתנור בחום של 180 מעלות במשך כ-35 דקות או עד שהקישואים מתרככים.את הקישואים מגישים עם רוטב פלפלים או רוטב עגבניות. מקשטים עם כוסברה ופטרוזיליה.

המתכון מתוך מארז 48 מתכונים מוצלחים של פאולין

מרכיבים ל-6 מנות:
18 קישואים עגולים בלאדי
כוס שעועית לבנה
500 גרם כתף בקר
3 בצלים
2 פלפלים ירוקים (מתוקים)
2 פלפלים אדומים (מתוקים)
2-3 גרגרי פלפל אנגלי
פלפל אדום חריף
פלפל ירוק חריף
חצי כפית זרעי כוסברה
חצי כפית זרעי כמון
חצי צרור כוסברה
פלפל שחור
מלח
שמן זית
חצי צרור פטרוזיליה

אופן ההכנה:
משרים את השעועית במים במשך הלילה. לאחר ההשריה מסננים, שמים בסיר לחץ, מכסים בשלוש כוסות מים ומבשלים ללא מלח כשעה (שעתיים בסיר רגיל).
מניחים בסיר כתף בקר חתוך לקוביות גדולות, פלפל ירוק ואדום (אחד מכל סוג), שני בצלים, פלפל אנגלי, מלח ופלפל.
מכסים במים ומבשלים כשעתיים.
בעזרת כף מרוקנים את החלק הפנימי של הקישואים. אותו קוצצים דק ונוסיף לשאר הירקות.
במחבת, מחממים שמן זית. חותכים את הבצל והפלפלים הנותרים לפרוסות, ומטגנים ביחד עם השעועית ועם החלק הפנימי של הקישוא.
מוציאים את הבשר מהציר. מפוררים בעזרת מזלג לסיבים ומוסיפים לתערובת של הירקות והשעועית. מתבלים לפי הטעם.
מוסיפים פלפלים חריפים. אם התערובת יבשה מדי, אפשר להוסיף לה נוזלים מציר הבשר. מוסיפים כוסברה קצוצה דק, זרעי כוסברה וכמון טחונים.
ממלאים את הקישואים, סוגרים אותם ב"מכסה" – החלק העליון של הקישוא ואופים בתנור בחום של 180 מעלות במשך כ-35 דקות או עד שהקישואים מתרככים.
את הקישואים מגישים עם רוטב פלפלים או רוטב עגבניות.
מקשטים עם כוסברה ופטרוזיליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר