פרגית במילוי בשר טחון

המצרכים הדרושים2 כרעי עוף, שלמות, שוק וירך יחדשלושת רבעי כוס אורז מבושל (כ- 1/3 כוס לפני בישול)2 כפות של צנוברים100 גרם בשר טחון (ניתן להשתמש בהודו, עוף או עגל)2 בצלים חתוכים לקוביות2 כפות שמןרבע כוס פטרוזיליה קצוצהחצי כפית קינמוןמלח, פלפלקורט כמוןלתיבול החיצוני2 כפות שמן זית1 כפית פפריקה מתוקה1 כפית סויה1 כפית מחוקה סוכרמלחאופן ההכנה1. מוציאים את העצמות מהכרעיים, מבלי לפגוע בעור (אפשר לבקש מהקצב לעשות זאת). בסוף התהליך תתקבל שקית שחלקה הוא השוק וחלקה הירך.2. חותכים את הבצל לקוביות קטנות. מחממים את השמן במחבת ומאדים בו את הבצל עד שהוא מזהיב קלות.3. מוסיפים לבצל את הבשר הטחון ומטגנים תוך ערבוב עד שהבשר מוכן (על להבה גבוהה, כ- 2-3 דקות).4. מעבירים לקערה את הבשר עם הבצל, מניחים להתקרר.מערבבים פנימה את כל יתר המרכיבים, מתבלים, טועמים ומתקנים תיבול.5. ממלאים את כרעי העוף במילוי. הצד של הירך פתוח מצידו האחד לכן יש להשאיר מעט בשר ועור ללא מילוי כדי לסגור, מהדקים את הסגירה ככל האפשר. ניתן להיעזר בקיסם (לא לשכוח להוציא אותו בגמר הבישול).6. מניחים את הכרעיים הממולאות כך שהצד המהודק כלפי מטה, מערבבים את חומרי התיבול ומורחים על גבי העור. מכניסים לתנור שחומם מראש לחום של 200 מעלות וצולים כ- 20 דקות.מנמיכים את החום ל- 180 מעלות וממשיכים לצלות עוד כ- 35 דקות.מומלץ מאד לצקת במשך הצלייה את הנוזלים שניגרים לתבנית, על גבי הכרעיים.

המצרכים הדרושים
2 כרעי עוף, שלמות, שוק וירך יחד
שלושת רבעי כוס אורז מבושל (כ- 1/3 כוס לפני בישול)
2 כפות של צנוברים
100 גרם בשר טחון (ניתן להשתמש בהודו, עוף או עגל)
2 בצלים חתוכים לקוביות
2 כפות שמן
רבע כוס פטרוזיליה קצוצה
חצי כפית קינמון
מלח, פלפל
קורט כמון

לתיבול החיצוני
2 כפות שמן זית
1 כפית פפריקה מתוקה
1 כפית סויה
1 כפית מחוקה סוכר
מלח

אופן ההכנה
1. מוציאים את העצמות מהכרעיים, מבלי לפגוע בעור (אפשר לבקש מהקצב לעשות זאת). בסוף התהליך תתקבל שקית שחלקה הוא השוק וחלקה הירך.

2. חותכים את הבצל לקוביות קטנות. מחממים את השמן במחבת ומאדים בו את הבצל עד שהוא מזהיב קלות.

3. מוסיפים לבצל את הבשר הטחון ומטגנים תוך ערבוב עד שהבשר מוכן (על להבה גבוהה, כ- 2-3 דקות).

4. מעבירים לקערה את הבשר עם הבצל, מניחים להתקרר.
מערבבים פנימה את כל יתר המרכיבים, מתבלים, טועמים ומתקנים תיבול.

5. ממלאים את כרעי העוף במילוי. הצד של הירך פתוח מצידו האחד לכן יש להשאיר מעט בשר ועור ללא מילוי כדי לסגור, מהדקים את הסגירה ככל האפשר. ניתן להיעזר בקיסם (לא לשכוח להוציא אותו בגמר הבישול).

6. מניחים את הכרעיים הממולאות כך שהצד המהודק כלפי מטה, מערבבים את חומרי התיבול ומורחים על גבי העור. מכניסים לתנור שחומם מראש לחום של 200 מעלות וצולים כ- 20 דקות.

מנמיכים את החום ל- 180 מעלות וממשיכים לצלות עוד כ- 35 דקות.

מומלץ מאד לצקת במשך הצלייה את הנוזלים שניגרים לתבנית, על גבי הכרעיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר