פרופסור בן עמי ברבדו מיקב כרמי יוסף זכה בפרס המצוינות בתחום הגפן והיין של ארגון OIV העולמי

בהחלטתה של הוועדה המנהלת של הארגון העולמי "OIV" נאמר כי הפרס ניתן לבן עמי ברבדו בעקבות שנים רבות של עבודה, יזמות ומחקרים שהטיבו עם הארגון, מומחיו, ועם קהילת הגפן והיין העולמית

ארגון הגפן והיין העולמי "OIV", הודיע על בחירתו וזכייתו של פרופסור בן עמי ברבדו מישראל בפרס המצוינות העולמי, על תרומתו לענף היין והגפן העולמי. בן עמי ברבדו הינו הבעלים והיינן של יקב כרמי יוסף, יחד עם פרופסור עודד שוסייב.

בהחלטתה של הוועדה המנהלת של הארגון העולמי "OIV" נאמר כי הפרס ניתן לבן עמי ברבדו בעקבות שנים רבות של עבודה, יזמות ומחקרים שהטיבו עם הארגון, מומחיו, ועם קהילת הגפן והיין העולמית.

פרופסור ברבדו, חבר הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים, משמש כנציג ישראל בארגון הבינלאומי כ-17 שנה, כאשר נבחר 4 פעמים רצופות ליו"ר ועדת המומחים של הארגון, ומשמש גם כיו"ר הוועדה לחידושים טכנולוגיים בגפן ויין.
פרופ' ברבדו מפרסם מחקרים רבים בתחום ונושא הרצאות ברחבי העולם.

מדינת ישראל חברה בארגון משנת 1968. בארגון חברות 50 מדינות, והוא מקדם את פיתוח ענף היין והגפן, כולל חקלאות, גנטיקה, טכנולוגיה ובריאות ברמה הבינלאומית.
בימים אלו פועל פרופ' ברבדו כדמות מרכזית בבניית תוכנית אסטרטגית בינלאומית אשר תתמודד עם ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ והשפעותיה על הגפן והיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר