פרוקטור אנד גמבל מרחיבה את קשריה האסטרטגיים עם דאסו סיסטמס

ארכיטקטורת DS V6 יוצרת שדרת PLM כלל ארגונית עבור כל המידע על המוצרים, אריזות ותהליכים בפרוקטר אנד גמבל

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות תלת-ממד (3D) וניהול מחזור חיי מוצר
(PLM), הודיעה כי פרוקטר אנד גמבל
(Procter&Gamble), אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם, בחרה להטמיע את פתרון ENOVIA של דאסו סיסטמס כשדרת ה- PLM הכלל ארגונית שלה.

כשהיא מתבססת על קשריה ארוכי השנים עם דאסו סיסטמס תמנף פרוקטר אנד גמבל את מערך פתרונות דאסו סיסטמס ליצירת פלטפורמה גלובלית לתמיכה בפיתוח מוצרים. פרוקטר אנד גמבל תשתמש בפתרונות 3DVIA, SIMULIA DELMIA ו- Solidworks של דאסו סיסטמס.

פרוקטר אנד גמבל תשתמש בשדרה משותפת הבנויה על טכנולוגיית V6 של דאסו סיסטמס המשלבת מערכת קיימות לניהול טוב יותר של מידע על מוצרים, אריזות ותהליכים: פלטפורמת דאסו סיסטמס תחסוך לעובדים זמן במחקר חומרי מוצרים. היא גם תשפר דיוק ומהירות של מידע, ותאיץ את תהליך פיתוח המוצרים הודות להגדרות מוצר מלאות המרוכזות במקום אחד.

"אנו שמחים מאוד להגדיל את שותפותנו עם דאסו סיסטמס. אנו מצפים לעבוד יחד ליצירת פתרון כלל ארגוני לתמיכה בפיתוח מוצרים", אמר מייקל טליוהאן, מנהל PLM בפרוקטר אנד גמבל. "בארגון גדול כמו שלנו, עם כל כך הרבה מותגים, מוצרים ואזורים גיאוגרפיים מעורבים בתהליך התכנון והייצור, PLM מאפשר לנו לחסוך זמן וכסף בשורה התחתונה, עושה את פרוקטר אנד גמבל לארגון פרודוקטיבי יותר, ומחזק את יכולת החדשנות שלנו".

על בסיס 16,000 משתמשי ENOVIA (מהם 12,000 פנימיים ו- 4,000 חיצוניים) הפרוסים כיום במערכות סטנדרטים תאגידיות, תטמיע פרוקטר אנד גמבל את ENOVIA Consumer Packaged Goods (CPG) Accelerator עבור ניהול מפרטים גלובליים, כדי לנהל טוב יותר מוצרים המקיפים מותגים ושווקים רבים. גישה זאת תפחית את מספר מערכות התאימות לרגולציה, תקטין עלויות חומרי גלם, תקצר זמני סבבים, ותאפשר עלויות נמוכות יותר של מרכזי עבודה.

"כחברה שתמיד אימצה את רוח החדשנות, פרוקטר אנד גמבל מבינה את הערך של חדשנות PLM שיתופית וההתנסות דמוית-חיים להפחתת עלויות וקיצור זמן הגעה לשוק", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "חזונה של פרוקטר אנד גמבל להטמעת PLM ברחבי החברה לקבלת מקור יחיד של נתוני מוצרים ותהליכים, ממפרטים ועד לתאימות לתקנות, קובע את הסטנדרט עבור התעשייה שלה כמו גם לתחומי מדעי החים והלבשה".

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), המביאה ערך ליותר מ- 100,000 לקוחות ב- 80 מדינות בעולם. כחלוצה בתוכנות 3D מאז 1981, דאסו סיסטמס מפתחת תוכנות ויישומי PLM התומכים בתהליכים תעשייתיים, תוך אספקת חזון בתלת ממד למחזור החיים השלם של מוצרים- מתפיסה ועד תחזוקה ומחזור.
מגוון מוצרי דאסו סיסטמס כולל את CATIA לעיצוב ותכנון מוצרים וירטואליים; SolidWorks לתכנון ועיצוב מכני בתלת מימד; DELMIA לייצור וירטואלי; SIMULIA – לבדיקות וירטואליות; ENOVIA לשיתופיות גלובלית בניהול חיי המוצר; 3DVIA לחוויית תלת ממד מקוונת ו"טבעית" (lifelike experience). 

www.3ds.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר