פריגת בפעילות נרחבת לאביב בשיתוף YELLOW בהשקעה של כ-300,000 ₪

במסגרת המבצע: בקניית 2 בקבוקים אישיים של פריגת בתחנות פז בהן פועלות חנויות YELLOW, תוענק מפה המציעה מגוון טיולי אביב ופריחה. המבצע בתוקף עד 16.4.07 בסניפי Yellow ברחבי הארץ

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, שהחיבור לטבע הוא אחד מערכיה, ממשיכה בפעילות עם חברת הדלק פז וחנויות YELLOW ויוצאת בפעילות נרחבת לאביב בהשקעה של כ-300,000 ₪.

במסגרת המבצע: בקניית 2 בקבוקים אישיים של פריגת בתחנות פז בהן פועלות חנויות YELLOW, תוענק מפה המציעה מגוון טיולי אביב ופריחה. המבצע בתוקף עד 16.4.07 בסניפי Yellow ברחבי הארץ.

הפעילות, תחת הסיסמה "פריגת בשביל הטבע", מלווה בפעילות קד"מ ובדיול באמצעות חברת טרגרט מרקט.

גלעד אלמגור מנהלת תחום צריכה מחוץ לבית בפריגת: "פריגת מחוברת לטבע ומעניקה לצרכנים אפשרות להתחבר לטבע עם מגוון הצעות לטיולים. YELLOW נבחרה כשותפה לפרוייקט מתוך ראייה אסטרטגית של שתי החברות להעניק לצרכן את הערך המוסף הגבוה ביותר בשילוב חוויה על הדרך".

לדברי חגית קמין, מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז: "שיתוף הפעולה מהווה נדבך נוסף מבין האטרקציות בהן משתמשת רשת YELLOW למשיכת קהל לחנויות ומחזקת את תפיסת ONE STOP SHOP של YELLOW. אנו דוגלים ביחס אישי וחם לנהגים שעל אם הדרך ומנסים להביא את חוויית הקנייה בחנויות כאישית ומרגשת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר