פריגת בקמפיין חדש המדגיש את יתרונה התחרותי בקטגוריית המשקאות הקלים

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, פותחת את שנת 2006 בקמפיין חדש לקטגוריית המשקאות הקלים, המדגיש את המסר: “המשקאות הקלים של פריגת – היחידים מרכיבים טבעיים בלבד”.

מהלך זה ממשיך את האסטרטגיה השיווקית של המותג פריגת להדגשת ערכי המותג ואת החיבור לטבע מחד, ומאידך תומך ביתרון התחרותי של המותג בדמות “היחיד מרכיבים טבעיים בלבד” בקטגוריית המשקאות הקלים.

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ-2 מיליון ש”ח, עלה בטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וכן בבתי הקולנוע.

הקמפיין, המתמקד בקטגוריית המשקאות הקלים של פריגת, מתאר אירוע משפחתי בחיק הטבע במסגרתו מנסים בני המשפחה להכניס קשית למשקה הקל של פריגת. המשקה דוחה בכל פעם מחדש את הניסיונות להכניס לתוכו את הקשית, כאשר המסר המלווה את הקמפיין – פריגת עשוי רק אבל רק מרכיבים טבעיים וכל היתר שיישארו בחוץ.

על שוק המיצים והמשקאות הקלים
על פי הערכות שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ- 1.5 מיליארד ₪ בשנה, כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים וקפואים. לפריגת נתח (כספי) שוק של 35% על פי נתוני סטורנקסט, 2005.

חברת פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים מאוחד (33%), קיבוץ גבעת חיים איחוד (33%) וקבוצת קוקה-קולה ישראל (33%).

קרדיטים:
מנכ”ל ומנהל קריאטיב – יורם דמבינסקי
מנהלת קריאטיב – מיה קרמן
קופי: טל פרלמוטר, עמיר שיינקמן
ארט: עמית ברעם
מנהלת מחלקה אסטרטגית:סלביה גבע
פלנרית: ענת בן יעקב
מנהל מחלקת לקוחות:יואב מגל
תקציבאית: מאיה סלומון
מפיקה: שרון בן דוד
חברת הפקה: פארדיסו
במאי: יורם עבר עדני
צלם: אבי קורן
בית פוסט: גראויטי












היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה