פריגת בקמפיין ל"פריגת צלול"

המהלך הפרסומי מתבצע באמצעות JWT, ומתווספים לו פעילות שיווקית, קד"מ והטעמות. קמפיין הפרסום יבוצע בטלוויזיה, בבתי קולנוע ובפוסטרמדיה, כאשר פריגת משקיעה בפיתוח ובהשקת קטגוריית פריגת צלול כמיליון $

לקראת הקיץ, פריגת משיקה את "פריגת צלול": סדרה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים וצלולים המבוססים על פירות. המשקאות מופחתי קלוריות ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים. בסדרה 3 טעמים: אפרסק, אננס, ופירות יער.

המהלך הפרסומי להשקת פריגת צלול מתבצע באמצעות JWT, וכן פעילות שיווקית, קד"מ והטעמות. קמפיין הפרסום יבוצע בטלוויזיה, בבתי קולנוע ובפוסטרמדיה, כאשר פריגת משקיעה בפיתוח ובהשקת קטגוריית פריגת צלול כמיליון $.

הקמפיין מדגיש את הרעננות שבפרי ומבוסס על תנועת ההתרעננות מהמשקה הצלול שסוחפת את כולם. בסרטון נראים אנשים מתנערים בראשם ובגופם כאילו גל גדול של מים קרים שטף אותם ביום חם, והכל כחלק מחוויית שתיית המוצר.

שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ-1.5 מיליארד ₪ בשנה.
השחקנים המובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי (על פי דוח סטורנקסט, נתח שוק מותגים כספי, ינואר-מאי 06 ) הם: פריגת (34%), ספרינג (20.4%), פרימור (9.2%), תפוזינה (8.8%), קריסטל בטעמים (7.2%) ו-גאמפ (3.4%).

מניתוח כמותי של השוק, על פי נתוני סטורנקסט לינואר-מאי 06, עולה כי פריגת מחזיקה ב-27.5% מנתח שוק הכמותי. אחריה מדורגות (19.9%), קריסטל בטעמים (15.9%), תפוזינה (9.4%), סופר דרינק (5.1%), מיץ פז (3.6%), ופרימור (4%).

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהלת קריאייטיב: מיה קרמן
קופי: טל פרלמוטר
ארטדיירקטור: עמית ברעם
מנהלת פלנינג: סלביה גבע
פלנרית: יעלי הלל-גרנית
מנהל לקוחות: יואב ג'מילי
תקציבאית: מאיה סלומון
מפיקת משרד: שרון בן דוד
חברת הפקה: פארדיסו
בימאי: גיל לונברג
פוסט פרודקשן: פרימוס.

עיצוב מוצרים: ברוך נאה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר