פריגת מרחיבה את פעילותה השיווקית בקרב נשים עם המותג אושן ספריי, וחוזרת לפרסם בשירותי הנשים

פריגת מקיימת פעילות קד"מ ייחודית בקישור של נשים וכושר גופני, ממתגת את שירותי הנשים ברשת סטודיו C ובהולמס פלייס. המהלך בהשקעה של כ-300,000 ש"ח

פריגת מרחיבה את שיתוף הפעולה עם רשת סטודיו C ורשת מכוני הכושר הולמס פלייס, ובהשקעה של כ-300,00 ש"ח מחברת פריגת המותג אושן ספריי לחודש הבריאות ומציגה פעילות ייחודית במועדוני הכושר ובשירותי הנשים של רשת סטודיו C ורשת הולמס פלייס.

מיכל קציר – עמק, מנהלת תחום W& H בפריגת, אומרת: "פריגת אושן ספריי הינו משקה המבוסס על פרי החמוציות הידוע בקישור חזק לבריאות. שתיית נקטר חמוציות אושן ספריי הוכחה כמונעת דלקות בדרכי השתן, אולקוס ודלקות בפה. המוצר עשיר גם באנטיאוקידנטים המונעים את הזדקנות התאים. אושן ספריי הוא מותג המחובר לחוויה הנשית, בעיקר בשל תועלותיו. ועל כן בחרנו לקיים פעילות קד"מ דווקא בשירותי הנשים, כאקט המתחבר ישירות לסגולותיו הפונקציונליות של המשקה.
אנו צופים כי הפעילות החדשה תמשיך לחזק ולבסס את המותג, תחשוף אותו בהצלחה רבה מול קהלי היעד ותתרום למיצובו הבריא של המותג באמצעות החיבור לרשת סטודיו C ורשת הולמס פלייס, המובילות את תרבות הכושר והבריאות בישראל".

במסגרת פעילות הקד"מ, ימותגו חדרי השירותים של מועדוני הרשתות באלמנטים רבים המשווקים את המותג אושן ספריי ויתרונותיו הבריאותיים במניעת דלקות בדרכי השתן. רצפת השירותים תמותג במדבקות רצפה צבעוניות ובולטות בצורת חמוציות. מתקרת השירותים יתלו מוביילים צבעוניים בצורת בקבוק אושן ספריי המפרסמים את סגולותיו הבריאותיות של המשקה עם הכיתוב "לשתות את החיים הבריאים". בסמוך לכיורים יונחו נרות צבעוניים אדומים ולידים סבונים אדומים ומגבות ממותגות. גם המראות, תאי השירותים ותאי האחסון ימותגו אושן ספריי.

בנוסף תתבצע בחדרי הכושר פעילות הטעמות וחלוקת קופוני הנחה ע"י דיילות שיולבשו בצבעי המותג, ויסבירו לנשים על יתרונות המשקה וסגולותיו.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר