פריגת משיקה בקבוקים חדשים 330 מ"ל מזכוכית

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף, במסגרתו היא משיקה בקבוק חדש 330 מ"ל מזכוכית.

מהלך זה של פריגת, הפונה לשוק הקר (שוק האימפולס) ממחיש את מגמת החדשנות והבידול של החברה.

הבקבוק החדש אותו השיקה פריגת לשוק הקר (330 מ"ל) בעיצוב צעיר ורענן, נוח לנשיאה בזכות שני גריפים (חריצים) לאחיזה טובה יותר. לבקבוק החדש פיה רחבה.

ממחקר צרכנים שערכה פריגת עלה כי הצרכן הישראלי מעדיף בקבוק זכוכית, כאשר הערכים שהבקבוק משדר הינם טבעיות, איכות ללא טעמי לווי, ומוצר שהינו פרימיום.

פריגת תשווק את בקבוקי הזכוכית האישיים ב-6 טעמים שונים: תפוזים, ענבים, תות בננה, PLUP לימונים, אשכוליות ודיאט אשכוליות. פעילות זו של פריגת תיתמך בפעילויות בנקודות המכירה בשוק הקר ובפיצוציות.

המשקאות של פריגת מיוצרים בטכנולוגיה שאינה מצריכה שימוש בחומרים משמרים, והם היחידים עם רכיבים טבעיים בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן – בין 5 ₪ ל– 6 ₪.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה