פריים גריל – כשר וטוב במגדל האופרה בטיילת

פריים גריל, ששמה מעיד על אופייה הבשרי, מציעה בשרים איכותיים ומגוון מנות ראשונות, כאשר את הבשרים תוכלו לראות ולבחור מהמקרר השקוף בכניסה

מי שמגיע מחוץ לעיר לארוחה בתל אביב, בצהרים או בערב, יודע שזה סיפור המתחיל במילה 'חניה' – עד שמוצאים, וכמה זה עולה ומתווסף למחיר הארוחה. שלא לדבר על כך שאם בערב מצאת במקרה מקום חניה כחול לבן, הסיכוי הסביר הוא שחנית באזור מותר לחניה מחמש אחה"צ לדיירים בלבד, ועל חלון מכוניתך יתנוסס דוח מעכיר מצב רוח וארנק.

לפיכך, כשתיאמתי עם חבר טוב ארוחת צהרים במסעדת פריים גריל החדשה שנפתחה במגדל האופרה על הטיילת של תל אביב, בפינה בה אלנבי נשפך לים, ידעתי שמגרש החניה רחב הידיים הצמוד יקלוט בקלות את מכוניתי. שמחתי גדלה שבעתיים כשממש לנגד עיניי התפנה מקום חנייה כחול לבן, אותו ניצלתי מייד עם החנייה הסלולרית שלי, וחיוך גדול עלה על פניי.
האמת היא שהחיוך נשאר לאורך הארוחה ובסיומה, הרבה הודות למלצרית המקסימה לוסי, וכמובן בזכות האוכל.

פריים גריל, ששמה מעיד על אופייה הבשרי, מציעה בשרים איכותיים ומגוון מנות ראשונות, כאשר את הבשרים תוכלו לראות ולבחור מהמקרר השקוף בכניסה.
השף יוהן בניסטי יצר את המנות שלו בהתחשב במגבלות הכשרות, גם בתחום הקינוחים – עליהם ויתרנו, לא בגללו אלא בגללנו.

המסעדה, שעוצבה ע"י האדריכל ניר פורטל, מחולקת לשני חללים: איזור המסעדה ואיזור הבר, עם שילוב של שולחנות גבוהים וגם שולחנות אינטימיים,
מאוד אהבנו את העובדה שגם בצהרים יש כאן מפיות בד אישיות על השולחנות, ומוזיקת הרקע נעימה ובווליום הנכון, המאפשר גם שיחה עסקית או חברית.

כטרום מנה ראשונה קיבלנו פוקצ'ה הנאפית במקום ומוגשת עם שלושה מטבלים משתנים (19 ₪)  – שלנו היו חצילים, צ'ימיצ'ורי וזיתים.

סקרנו את מגוון המנות הראשונות, כמו סביצ'ה דג ים המוגש על טבולה זרעי עגבניות ושמן זית, כבד אווז בגריל על אטריות קדאיף סילאן תמרים ואגוזים, סיגר פרגיות וזיתים בטחינה וסלסת עגבניות.
בחרנו אספרגוס ירוק בטמפורה איולי, ביצי משק, עירית ולימון – 39 ש"ח, לבן זוגי לארוחה; ולי שקדי עגל – 45 ש"ח.

האספרגוס בטמפורה התגלה כמנה מצוינת – גם למי שלא מתלהב מאספרגוס, והטמפורה תורמת הרבה לכך. זה שהזמין אותה אמר שיוצא לו לאכול אספרגוס מעת לעת, וזה הטוב ביותר שאכל. אכן מחמאה.
שקדי העגל מגיעים עם לימון לסחיטה עליהם ופלפל שחור גרוס, וטובים מאוד לאוהבי המנה – כמוני.

כאמור, גולת הכותרת של פריים גריל הם הבשרים המוצגים בגאווה. זה מתחיל בקבב ביתי, המבורגר, עוף וחזה עוף עם זיתים עגבניות שום ועשבי תיבול, אנטריקוט פרימיום דה לה פמפא 350 גר' וצלעות טלה, או פריים פילה בקר וכבד אווז, עם מבחר תוספות המוגשות לצד הבשר.
אורחי הזמין אסאדו עגל בצלייה איטית של 6-7 שעות – 99 ש"ח, וזאת על אף שלוסי המלצרית הזהירה שהבשר עלול להתייבש עקב הצלייה הממושכת. בצד הבשר הזמין עגבניות ובצל על האש – 15 ש"ח.
אני הזמנתי קבב ביתי – 69 ש"ח, עם טבעות בצל פריכות – 15 ש"ח ושעועית ירוקה מאודה – 15 ש"ח.
האסאדו התברר כמנה גדולה לקרניבורים מושבעים, והבשר, הפלא ופלא, היה עסיסיס ולא יבש – על אף  האזהרה. הקבבים קצת שמנים מדי, טובים, אך לא יותר מכך.

למרות שהיינו במסעדה בצהרים ובחרנו מנות מהתפריט, הרי יש כאן עסקיות צהרים ב- 79 ש"ח או 89 ש"ח, עם אופציות טובות לבחירה מהן.
ועל אף שויתרנו על קינוחים, הצצנו בתפריט וראינו שיכולנו להזמין מתוך מגוון מנות הפרווה כמו גלידות וסורבטים, פרפה חלווה גלידת פיסטוק שערות חלווה,  מאנג'רי שוקולד וגלידת תרמילי וניל.

בהחלט נהנינו, ואני שמחתי לחזור למכונית החונה בכחול לבן, ואפילו לא שכחתי לבטל את החניה הסלולרית.

 
פריים גריל
רח' הרברט סמואל 60 מגדל האופרה תל אביב
טל. 03-5100266

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר