fbpx

פרימור בקמפיין חדש עם שלישיית אדלר

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, ממשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים", ומציג את נגני שלישיית אדלר הלומדת לנגן מסרק
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), העלתה קמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בכיכובם של נגני "שלישיית אדלר".
הקמפיין החדש ממשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים", המלווה את חברת המיצים והמשקאות משנת 2006, ומשודר בערוצים 2, 10, 24 ו-9 וקמפיין באינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין מדווח בכ- 7 מיליון ₪.

כמו בפרסומות הקודמות, גם הפעם דבקה פרימור במסר שלה לחשיבותם העליונה של התפוזים במשקאותיה. בדומה למופע החבובות בפס הייצור, שיזוף בשמש וריקודי הורה, גם הפרסומת החדשה שוברת שיא בפסיביות של עובדי המפעל, שחייהם במפעל הקיבוצי מאופינים בבטלנות, שפע של זמן פנוי ומימוש של הנאות החיים. הפעם מגיעה לקיבוץ שלישיית אדלר למופע, וכל עובדי המפעל צופים בו בהנאה. מה רבה הפתעת הלהקה המקצועית, כשאת ההצגה גונב עובד המפעל המנגן על מסרק השיער שלו.

קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב
מנהל קריאייטיב: תומר פולישוק
ארט: זיו אלמוג
קופי: ניר אמבר
במאי: דרור שאול
חברת הפקה: קדישזון הפקות
מנהלת הפקה: רינת קיינן
סמנכ"ל לקוחות: איתי לוי
סופרוויזר: עינת דז'גן

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה