פרנג'ליקו בשפיים – עונים לדרישה לכשרות

ממש לאחרונה נפתח סניף חדש וכשר לרשת 'פרנג'ליקו סושי בר' במרכז הקניות בשפיים. הסניף משתרע על פני כ- 300 מ"ר הכוללים שטח ישיבה חיצוני הסמוך למסעדה

פרנג'ליקו היא רשת שף וסושי בר ארצית בעלת 16 סניפים המציעה מטבח אסייתי מותאם לטעם הישראלי ולהרכב הסועדים אצלנו. כך כולל התפריט מבחר סוגי סושי, דים סאם, מרקים, סלטים, מוקפצים, שניצלונים, המבוגרים, ארוחות ילדים וקינוחים, ויש גם אלכוהול – הכל לכולם, כאמור, אך רובן לא כשרות.

ממש לאחרונה נפתח סניף חדש וכשר לרשת 'פרנג'ליקו סושי בר' במרכז הקניות בשפיים. הסניף משתרע על פני כ- 300 מ"ר הכוללים שטח ישיבה חיצוני הסמוך למסעדה.
הזכיינים השותפים בסניף זה הם כפיר בן שושן ואיציק פרץ. איציק הוא הבעלים של מסעדת 'צנעני' בז'בוטיסנקי בני ברק ובאלעד, ואילו כפיר בן שושן חזר משהות של 12 שנים במיאמי, ופתח כזכיין שני סניפים של רשת קפה גרג בפרדס חנה ובדיזנגוף סנטר ת"א.

ההחלטה על פתיחת סניף כשר נבעה בעיקר מצורך שנדרש ע"י תושבי האזור ועובדים באזורי התעשייה הסמוכים לשפיים, בהם הפיתוי של המוני לקוחות המגיעים לקנות ולבלות בשבת, מהווה תמריץ גדול דווקא לא לשמור על כשרות.
כפי שאומר אביב, מנהל המסעדה, העובדים מהמגדל שמעל על המסעדה שמחו מאוד על פתיחתה, ובערב מגיעים חברי מושבים סמוכים המחפשים מסעדה כשרה באזור, ואנשי הקיבוצים השכנים שסתם רוצים אוכל טוב ואווירה של בר, אפילו עם רחבה המתאימה לריקודים, ובקרוב מבטיחים פה הופעות חיות וליינים קבועים של מוזיקה.

הגענו לפרנג'ליקו שפיים בשעת ערב מוקדמת. קחו טיפ: המסעדה נמצאת ליד ארומה, בצד הצפוני של המתחם, בקרבת סטימצקי. עכשיו לא תפספסו.
ברקע נבחרת ישראל מפסידה לרוסיה על מסך ענק, מה שלא הפריע לנו ליהנות ממרק טום יאם על בסיס חלב קוקוס עם נתחי עוף, כפיר ליים, עגבניות שרי (התאימו מאוד), בצל ירוק, נבטים, אטריות ועלי כוסברה (46 ₪). מרק גדול וטעים, למרות שזוגתי מלמלה: 'עם כמה שרימפס המרק היה מושלם'. למרות כשל לוגי זה במסעדה כשרה, אני חייב לציין שמי שחושש מכך, לא ירגיש במגבלה כלשהי בתפריט ובטעמים, למעט העובדה כי משישי אחה"צ ובשבת עד מוצ"ש, המסעדה סגורה.

מזירת הסושי הזמנתי מפרק הפוטמאקי (רול רחב ובו 4 יחידות במנה): ספיישל פוטומאקי טמפורה – עם דג לבן, בטטה ובצל ירוק במעטפת סלמון (44 ₪), ופוטומאקי טונה אדומה ובו גם בצל ירוק ואבוקדו בציפוי שבבי טמפורה (39 ₪).
אני אוהב את מבנה מנה זאת והטקסטורה שלה, מפני שלדעתי ניתן לקלוט את הטעמים, ולפעמים – עושר הטעמים, טוב יותר מאשר בנתחי סושי מרול רגיל.

זוגתי בחרה קומבינציה ובה סלמון סקין, ספייסי פוטומאקי, צמחוני אבוקדו וטונה אדומה – בסך הכל 12 חתיכות (44 ₪).
זו לא כמות ענקית, בוודאי נוכח האפשרויות בתפריט והגיוון הכולל גם תבשילים מבוססי נודלס, מנות עם אורז, אך בהחלט בחירה חביבה, והג'ינג'ר הכבוש, הווסאבי ורוטבי הסויה וספייסי מאיונז, השלימו את התמונה ואת הטעמים.

על בטן מלאה שוחחנו עם אביב המנהל הצעיר, איש ענף ההייטק בעיסוקו הקודם, שסיפר לנו כי המנה המנצחת בחודשיים מאז פתיחת המסעדה, היא נודלס – מנה של אטריות ביצים, עוף, פטריות, בצל לבן וירוק, ברוטב קארי, חלב קוקוס, בוטנים וצ'ילי (52 ₪). אין בעיה, נזמין בפעם הבאה.
בתחום הסושי, הלהיט הוא סלמון צרוב, ובכלל כל הרולים עם סלמון. "אנשים אוהבים סלמון", אומר אביב. אך אנשים אוהבים גם את הטונה האדומה שהזמנו. איזה כייף, אנחנו לא לבד.

ויתרנו בצער כקינוח על וופל לוטי, סופלה שוקולד, שחיתות שוקולד וקרמבל תפוחים (32-36 ₪), ויצאנו מפרנג'ליקו שפיים שבעים ושבעי רצון. סביר בהחלט שנשוב שנית, עם התירוץ של לקנות משהו באייס או במחסני תאורה במרכז קניות תוסס זה.

פרנג'ליקו שפיים
במרכז קניות שפיים על כביש 4
טל. להזמנת מקומות ומשלוחים 1700-55-33-44
א'-ה': 10:00 עד הלקוח האחרון. ו'- 10:00 עד כניסת שבת. במוצ"ש – חצי שעה לאחר צאת השבת עד חצות.
אתר הרשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר