פרסים ליין רקנאטי ספיישל רזרב 2001 בתערוכת היינות Les Citadelles du Vin

רקנאטי ספיישל רזרב 2001 נבחר לאחד מ- 16 היינות בצמרת העולמית; רקנאטי פטיט סירה זינפנדל רזרב 2003 זכה במדליית ארד

יינות יקבי רקנאטי זכו בהכרה בינלאומית בתערוכת Les Citadelles du Vin 2005 כאשר שני יינות היקב זכו בגביעים. יין הספיישל רזרב 2001 אף נבחר כיין הישראלי היחידי הטוב ביותר ואחד מ-16 היינות הטובים בעולם.

בתחרות, שהתקיימה בבורדו, צרפת, בחסות המועצה הבינלאומית לגפן ויין, השתתפו השנה 1,353 יינות מ-29 מדינות ברחבי העולם. רק 64 יינות מבין משתתפי התחרות זכו בגביע Citadelles המקביל למדליית זהב, בהם גם יין ישראלי אחד: הספיישל רזרב 2001 של רקנאטי.

יין זה, אשר צבר בתחרות את הניקוד הגבוה ביותר, אף קיבל פרס מיוחד – Special Award Israel. פרס זה ניתן ליין אחד בלבד מכל מדינה, ובסך הכל נבחרו בקטגוריה זו 16 יינות מ-16 מדינות שונות, והם אלה המוגדרים כצמרת העולמית של היינות.

יין רקנאטי פטיט סירה זינפנדל רזרב 2003 אף הוא זכה בגביע פרסטיג', המקביל למדליית ארד.

לני רקנאטי, יו"ר היקב, אמר: "זכייה זו מצטרפת לשורה של הישגים מכובדים ביותר ליקב רקנאטי הצעיר, אשר מצליח שוב ושוב בתחרויות יין עולמיות לזכות בהכרה בינלאומית ולהיכנס לצמרת היינות העולמית. אנו גאים להציע לצרכן הישראלי את היין הישראלי הטוב ביותר, ועכשיו עם הזכייה יש לנו גם אישור בינלאומי לכך. אני מודה ללואיס פסקו, יינן יקבי רקנאטי, ולכל צוות היקב על עבודתם הקשה הנושאת בימים אלה את פירות ההצלחה, עם הזכייה המשמעותית בתחרות זו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר