פרק "הנאות התבלין" באתר חישתיל מאפשר איתור צמחי תבלין לפי סוג האוכל, עונת האסיף, סוג הריח ושימוש ברפואה העממית

הרעיון המרכזי באתר חובבי הגינון הוא שהחיפוש נעשה בדרך הפוכה מהרגיל: הגולש מסמן את הצורך שלו בצמח התבלין למאכל, רפואה או בישום, ומקבל את רשימת התבלינים המתאימים למטרה זו. ריכוז המידע להקמת האתר ארך זמן רב, והוא כיום אחד ממאגרי המידע הטובים שיש לחיפוש ואיתור צמחי תבלין ונוי

=תאגיד חישתיל, יצרן צמחי הנוי והחקלאות הגדול בישראל, השיק אתר אינטרנט חדש שכתובתו: www.hishtil.com .
האתר מחולק לשלושה חלקים על פי קהלי היעד: נוי ותחביב – לחובבי הגינון בישראל, שוק מקצועי – לחקלאים הרוכשים את שתילי חישתיל ואתר יצוא בשפה האנגלית ללקוחות חישתיל בחו"ל.

האתר כולל פרק "הנאות התבלין" נרחב, המאפשר איתור צמחי תבלין לפי סוג האוכל אותו מעוניינים לתבל, עונת האסיף, סוג הריח והבושם אותו הוא מפיץ לצורך בישום הגינה, בישום החדר או הארון או הכנת תמרוקים, השימוש ברפואה העממית להקלה על מכאובים ומחלות, ומתכונים מומלצים שהוכנו בעזרת צמחי תבלין. לגבי כל אחד מצמחי התבלין מצוינות עונות השתילה, תנאי הגידול, רגישויות מיוחדות ועוד.

כן כולל האתר מאגר רחב היקף של עציצים פורחים, צמחי מרפסת, רב עונתיים, עשבוניים רב שנתיים, צמחי ערוגה, "משחקי עלווה" – צמחים היוצרים שילובים עשירים של צבעי עלווה שונים ו"סבא אליעזר" – שתילי ירקות לגידול עצמי. באתר מופיעות מצגות עם המלצות לבחירה וגידול של רקפות וצמחי תבלין.

הרעיון המרכזי באתר חובבי הגינון הוא שהחיפוש נעשה בדרך הפוכה מהרגיל: הגולש מסמן את הצורך שלו בצמח התבלין למאכל, רפואה או בישום, ומקבל את רשימת התבלינים המתאימים למטרה זו. ריכוז המידע להקמת האתר ארך זמן רב, והוא כיום אחד ממאגרי המידע הטובים שיש לחיפוש ואיתור צמחי תבלין ונוי.

חישתיל היא יצרן ומשווק, ומוצרי החברה אינם נמכרים ישירות לצרכן. באתר ניתן למצוא את מרכזי הגינון בחלוקה גיאוגרפית ברחבי הארץ בהם נמכרים מוצרי חישתיל.

האתר המקצועי המיועד לחקלאים כולל את הקטלוג המלא של שתילי החקלאות של חישתיל, מערכת להכנה ומעקב אחר הזמנות שתילים, אפשרות לקבלת מידע על מלאים של צמחים, מועדי החלוקה והצטרפות לרשימת תפוצה לקבלת עדכונים בדואר האלקטרוני.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר