צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר: "בנגקוק וניו יורק הנם יעדים מבוקשים לנסיעות בחג המולד ובסילבסטר"

"מכיוון שהשנה חג החנוכה מתקיים בסמוך לסילבסטר, אנו מבחינים בביקושים רבים במיוחד לנסיעות לחו"ל"

צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו www.gulliver.co.il, אומר כי מנתוני החברה עולה כי יש ביקושים רבים לתקופת חג המולד וחנוכה, בעיקר ליעדים בנגקוק וניו יורק". קרפל מוסיף שהשנה, בהשוואה לשנים קודמות, יש ביקושים רבים יותר מבעבר לחופשות בתאילנד.

מנתוני החברה עולה כי מרבית הנסיעות בתקופה זו הנן לתקופה של שבוע עד שלושה שבועות, כאשר רומא, פראג ואנטליה, הנם יעדים מבוקשים לחופשות קצרות.

עוד עולה כי מאחר שהשנה חג חנוכה נחגג בסמוך לסילבסטר (26 בדצמבר – 2 בינואר), יש ביקושים רבים במיוחד לתקופה זו.
קרפל מוסיף כי בהשוואה לתקופת ראש השנה העברי בה מרבית הביקושים הם לנופש משפחתי, ראש השנה הלועזי מתאפיין בדרך כלל בזוגות רבים המעונינים לנסוע לאירופה לחגיגות הסילבסטר. אולם לדברי קרפל "השנה, בגלל סמיכותם של שני המועדים, אנו מבחינים בביקוש רב, הן מצד משפחות עם ילדים, והן מצד זוגות המעונינים לבלות את הסילבסטר בחו"ל".

דילים ייחודיים לתקופה זו:
· פריז – יציאה ב- 26 בדצמבר וחזרה ב- 1 בינואר. טיסה ו-6 לילות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר. 585 דולר לאדם בחדר זוגי, כולל מיסים.
· ברלין– יציאה ב-25 בדצמבר וחזרה ב- 1 בינואר. טיסה ו-7 לילות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר. 707 דולר לאדם בחדר זוגי, כולל מיסים.
· ניו-יורק – יציאה ב- 25 בדצמבר וחזרה ב-1 בינואר. טיסה ו-7 לילות במלון פלאזה מרכזי. 1,519 דולר לאדם בחדר זוגי, כולל מיסים.
· טיסה לניו-יורק – יציאה ב- 27 או ב- 29 בדצמבר, וחזרה ב- 12 או ב- 15 בינואר. 599 דולר, כולל מיסים (מותנה בהזמנת שני אנשים).
· טיסה לוורנה – יציאה ב- 31 בדצמבר וחזרה ב-7 בינואר. 220 דולר, כולל מיסים.

למעונינים להישאר בארץ, גוליבר מציעה נופש כחול לבן, המשלב גם חגיגות סילבסטר. דוגמאות למבצעים:
· מלון סנטרל פארק אילת – 4 כוכבים במיקום מעולה. כולל מסיבת סילבסטר, כוס שמפניה בחצות והטבות נוספות. 299 ₪ לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון.
· מלון אסטרל וילאג' אילת (מלון חדש) – כולל מסיבת סילבסטר וכוס שמפניה בחצות.315 ₪ לאדם ללילה, על בסיס חצי פנסיון.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר