צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר: "משפחה שתזמין כעת חופשה לקיץ יכולה לחסוך אלפי שקלים"

היעדים החדשים והבולטים של השנה הם סיציליה באיטליה, ברטיסלבה בסלובקיה (מרוחקת רק כ-50 ק"מ מוינה), וזאגרב בקרואטיה שמתגלה כיעד מבוקש ביותר בשל האטרקציות הרבות העיר וסביבתה מציעות

לפי נתוני חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו: www.gulliver.co.il, כבר כעת ישנם ביקושים רבים לחופשות בקיץ, ובמקומות מסוימים יש קשיים בהשגת מקומות טיסה וחדרים במלונות.
ככל הנראה, הדולר הנמוך גורם לאנשים להקדים את הזמנת חופשתם, שכן מי שמזמין כעת חופשה לעונת הקיץ, משלם לפי שער הנסיעות הנמוך.

צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, מוסיף כי מעבר לשער הדולר הנמוך, מחירי הטיסות צפויים לעלות בעשרות אחוזים ככל שנתקרב לעונת הקיץ. "מי שמזמין עכשיו חופשה לקיץ יכול לחסוך מאות שקלים. לדוגמא, משפחה של חמש נפשות אשר רוצה לטוס לטורקיה, תחסוך כ- 2,000 ש"ח אם תזמין את חופשתה כעת".

היעדים החדשים והבולטים של השנה הם סיציליה באיטליה, ברטיסלבה בסלובקיה (מרוחקת רק כ-50 ק"מ מוינה), וזאגרב בקרואטיה שמתגלה כיעד מבוקש ביותר בשל האטרקציות הרבות העיר וסביבתה מציעות.
רומניה מתגלה שוב כלהיט בעיקר בכל הקשור לטיולים מאורגנים (המחירים זולים מאוד ויש אטרקציות רבות).

על אף היעדים החדשים, עיקר הביקושים לחודשים יולי ואוגוסט הם לקלאבים בטורקיה. בגוליבר מציינים כי בגלל הביקוש הרב קיים קושי בהשגת מקומות טיסה וחדרים בקלאבים השונים, ומומלץ להקדים ולהזמין מראש. הסיבה העיקרית לביקושים הרבים היא תופעה חדשה של הזמנות רבות של קבוצות (20 איש ומעלה) אשר מעוניות לשריין את החופשה המשפחתית (עם החברים) מבעוד מועד.

בנוסף יש ביקוש גדול מאוד ליעדי איטליה (רומא, מילאנו וורונה), ובעיקר לצפון איטליה באגם גארדה שהפך ליעד מבוקש מאוד בשנים האחרונות למשפחות. יעד זה מבוקש בשל האטרקציות הרבות שהוא מציע לילדים.
יעדים נוספים אשר נשארו פופולריים כבכל שנה, הם בעיקר יעדי איטליה, ברלין, מינכן, ברצלונה, פריז, ארצות הברית, ויעדי המזרח הרחוק.

גם בתחום תיירות הפנים מורגשת עלייה בכמות ההזמנות. יש ביקושים רבים לחופשות משפחתיות באילת, ורשתות רבות יצאו עם מבצעים של עד 25 אחוז הנחה למקדימים להזמין.


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, חיפוש קלאבים בטורקיה, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר