צובראנץ' – בוקר של טעמים במלון צובה

הארוחה, בסגנון מזנון בופה חופשי, מציעה שלל של מנות צבעוניות, עשירות, איכותיות וטעימות; שיזכירו לכם יותר אוכל ביתי טרי כפרי ונקי, מאשר אוכל תעשייתי סטנדרטי כשל אולמות אירועים

מלון צובה ממוקם בכניסה לקיבוץ צובה, והוא מלון כפרי הצופה אל נוף מקסים של הרי ירושלים. במלון 64 סוויטות מפוארות, כולן פונות לנוף המרהיב. בסמוך בריכה ומגרשי טניס וכדורסל, וגם בריכה מחוממת לפעוטות.

גולת הכותרת היא ארוחת הבראנץ' שמקיים המלון מדי יום שישי, המכונה "בוקר של טעמים".
הארוחה, בסגנון מזנון בופה חופשי, מציעה שלל של מנות צבעוניות, עשירות, איכותיות וטעימות; שיזכירו לכם יותר אוכל ביתי טרי כפרי ונקי, מאשר אוכל תעשייתי סטנדרטי כשל אולמות אירועים.

לובי המלון הופך לאולם ענקי, לרבות מרפסת מדהימה צופה לנוף מרהיב, בו מסודרים שולחנות עטויי מפות וכסאות הסבה.
בין השעות 10:00 ועד 14:00 (ואם תרצו את המרפסת, המלצתי כי תזמינו לכם מקום ומראש ותודיעו על כוונתכם לשבת במרפסת), מתקיימת ארוחת ענק הכוללת לחמים כפריים וטריים, מיצים, שתייה חמה, פונץ' קר ומתוק עם כניסתכם, גבינות משק, סלטים קרים, מרקים, פנקייקס, פשטידות, ומבחר של מטעמים.

פתחתי בסלט ירקות עשיר לצד תבשיל העשוי ביצי עין. לקחתי גם סלמון מעושן ופטה טונה נפלא. הריזוטו היה טעים, נימוח בפה, וכנראה השמנת העשירה את טעמיו.
זוגתי אכלה פסטה בתוספת פטריות ושמנת, ונהנינו מסלט עלי אנדיב עם אבוקדו, כרוב לבן עם אגוזי פקאן סיני, עגבניות שרי עם צנוברים, עגבניות עם ברוקולי מבושלים, וסלט ירקות עשיר שכלל פלפלים אדומים וצהובים בצל סגול וגרגרי תירס מתוק.
הפשטידות כללו לזניה וגרטין. ניתן לבחור בפנקייקים מתוקים, חמאות מתובלות, ריבות הבית, זיתים, ומבחר של קינוחים – עוגות הבית ועוגיות ביתיות.

ככל שהמנות בעמדות המזנון התרוקנו במהרה, שבה העמדה והתמלאה מחדש, שוב חמה, שוב טרייה, שוב צבעונית מפתה ומזמינה. מיץ לימון או מיץ תפוזים, קפה או תה ישלימו לכם את הארוחה.
88 ₪ לאדם תעלה לכם ארוחת הבוקר-צהריים זאת, ו- 55 ₪ לילדים.
האוכל כשר.


בוקר של טעמים
מלון צובה – קיבוץ צובה
יום ו' בלבד 10:00-14:00
טל. 02-5347090
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר