צו פיוס מקיים זו השנה השלישית מסע רגלי בשביל ישראל – הפעם בסימן 60 שנה למדינת ישראל

המסע יחל ב- 25 בפברואר 2008 באילת, ויסתיים בחול המועד פסח בתל-חי. זהו מסע חווייתי של התחדשות, מפגש וזיכרון בנופי הארץ ובשאלות העומק של החברה הישראלית. כל אחד מוזמן לצאת מהבועה ולבוא להשתתף בחוויה של מפגש וטיול בשביל ישראל

ארגון 'צו פיוס' יזם בשיתוף עם עמותת אב"י בשביל ישראל, החברה להגנת הטבע, והמדרשה באורנים, את הפרויקט 'נפגשים בשביל ישראל'.
המסע נערך זו השנה השלישית, והפעם הוא יתקיים בסימן 60 שנה למדינה. המארגנים מזמינים למסע את הקהל הרחב – צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים, אזרחים מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית בארץ, המחפשים מפגש משמעותי ומאחד עם אנשים, מקומות ונופים – דרך הרגליים, הלב והנשמה.
ניתן להגיע כיחידים, משפחות וקבוצות, בהתאם לדרגת הקושי של המסלול.

זהו מסע חווייתי של התחדשות, מפגש וזיכרון בנופי הארץ ובשאלות העומק של החברה הישראלית. כל אחד מוזמן לצאת מהבועה ולבוא להשתתף בחוויה של מפגש וטיול בשביל ישראל.

במהלך המסע המשתתפים יפגשו אנשים ויבקרו בישובים ומפעלים שהם ציון דרך ב– 60 שנות קיומה של מדינת ישראל. בנוסף יזכירו את תש"ח ואת אלה שנפלו לאורך הדרך. במספר מקומות הצועדים ירדו מתוואי השביל כדי לכבד מפעלים ומקומות, בהם 'עלי נגב' שליד אופקים, ירושלים, מרכזי קליטה ועוד.

המסע יחל באילת, ביום שני, 25.2.08, ויסתיים בתל חי בחוה"מ פסח, יום חמישי, 24.4.08.
השתתפות בהרשמה מראש באתר צו פיוס: www.tzavpius.org.il


עליזה גרשון, מנהלת ארגון 'צו פיוס', אומרת: "אנו שמחים להמנות על יוזמי הפרויקט הנהדר הזה, שמזמן מפגש חווייתי בין קבוצות ומיגזרים בחברה הישראלית. שביל ישראל מזמן מקום מפגש אידיאלי, בו כל אחד מרגיש שייך ובו קל יותר להתחבר ולמצוא את המשותף לכולנו. צו פיוס פועל בדרכים שונות לעידוד ההיכרות בין יחידים וקבוצות בחברה הישראלית. המסע הוא אחת הדרכים לעשות כן".


אודות צו פיוס
צו פיוס הוקם בשנת 1996 על ידי קרן אבי חי, והחל את דרכו כמסע הסברה לאחר רצח יצחק רבין ז”ל, בתקופה של שבר עמוק בעם. התגובות למסע העידו כי רבים בחברה הישראלית רואים בפיוס ובהידברות בתוך הציבור היהודי צורך קיומי. תגובות אלה הביאו למעבר מדיבור למעשה, ותוך תקופה קצרה הפך הארגון מסיסמה על שלטי חוצות לגוף שיוזם, מפיק ומעודד פעילויות בכל רחבי הארץ: עשרות תוכניות מפגש והידברות בין אנשים לאורך הקשת הדתית-חילונית; מסעות הסברה ופרסום באמצעי התקשורת; הפקות טלוויזיה ורדיו, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר