צחי בוקששתר מארח שפים חברים ב- Black Bar 'n' Burger

צחי בוקששתר מארח חברים במסעדת הבשר שלו, Black Bar 'n' Burger בסינמה סיטי, ובblack bar 'n' burger בפארק המדע ברחובות למפגש פסגה עם בשר

צחי בוקששתר מארח חברים במסעדת הבשר שלו, Black Bar 'n' Burger בסינמה סיטי, ובblack bar 'n' burger בפארק המדע ברחובות למפגש פסגה עם בשר.

מידי שבוע, במהלך חודש מאי, יתארחו אצל צחי (לפי הסדר) השפים ארז קומורבסקי, חיים כהן, דוחול ספאדי ואורית פרי. כל שף ירכיב יחד עם צחי, מנה בשרית חד פעמית, שמאפיינת את התפיסה הקולינרית של השף, ואת המפגש המיוחד בינו לצחי. המנה המיוחדת תוגש במהלך שבוע ימים במסעדה, ותעלה 64 שקל.

פסגת הבשרים החלה ב- 7 במאי. שף ארז קומורבסקי מ"לחם ארז" וצחי בוקששתר הגישו עוגת עלי גפן ובשר טלה. מנה ששמה דגש על מרכיבים וחומרי גלם עונתיים וישראליים. חודש מאי מייצג את שיא עונת הטלאים, ועלי הגפן בשלים ועסיסיים.

החל מה- 15 במאי צחי יארח את חיים כהן והם יגישו מנת אורפה קבב מגולגל על שיפוד ברוטב יוגורט. הכי שורשי וים תיכוני שאפשר.

בשבוע השלישי, החל מה- 21 במאי, צחי יארח את דוחול ספדי, שף מסעדת דיאנה הנצרתית. דוחול, השף שכל השפים מעריצים, וצחי, מומחה הבשרים הלאומי, יגישו מנה אסלית של ארטישוק ממולא בבשר טלה קצוץ ומנה מיוחדת של קבב מופלא בעדשים אדומות.

בשבוע האחרון של החודש, החל מה- 28 במאי, תתארח אצל צחי השפית המוערכת אורית פרי. מנת הקוקלה הטריפוליטאית המשגעת מספר המתכונים הסודי של פרי תוגש באותו השבוע.

Black Bar 'n' Burger
סינמה סיטי. טלפון :03-6991100


Black – Bar n' Burger
רח' המדע 6
פארק המדע, רחובות
טל. 08-9361230


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר