צ'יבאולה – בשורת המזון הבריא ישירות הביתה

צ'יבאולה משלבת אידיאולוגיה, אהבה ויצירה. שירי ולירון מאמינות בלב שלם שמזון נכון ובריא הינו הבסיס לתהליך שינוי שלם המוביל לאיזון והרמוניה של גוף ונפש

צ'יבאולה, מילה שבשפה הסינית משמעותה "שבע" (מהמילה שובע), היא פעילות שמאחוריה עומדות שתיים: שירי אלנבוגן ולירון פסטרנק.
שירי ולירון מבשלות פעמיים בשבוע בימי ראשון ורביעי. את האוכל הטרי הן מספקות בימים אלה לבית הלקוח, כאשר האוכל מגיע באמצעות שליח עד פתח ביתו של הלקוח.

צ'יבאולה משלבת אידיאולוגיה, אהבה ויצירה. שירי ולירון מאמינות בלב שלם שמזון נכון ובריא הינו הבסיס לתהליך שינוי שלם המוביל לאיזון והרמוניה של גוף ונפש.

שירי אלנבוגן, בת 31, בעלת תואר שני בנוירוביוכימיה מאוניברסיטת תל אביב, כיום סטודנטית לנטורופתיה במכללת ברושים. את התפנית לבישול הבריא עשתה בעקבות טיפול אצל מטפל ברפואה סינית, שבעזרת תזונה נכונה הצליח לפתור בעיה רפואית שסבלה ממנה שנים רבות, בעיה שהרפואה הקונבנציונלית בעזרת אנטיביוטיקה ותרופות נוספות לא הצליחה לפתור.
הרעיון לבשל מזון בריא לאנשים הגיע לשירי מתוך צורך של מטופלים נוספים שרצו לאכול בריא וטעים, אבל אין להם גישה למטבח או לבישול.

לירון פסטרנק, בת 29, החליטה לעסוק באוכל כמקצוע כחלק מתהליך שינוי באורח חייה. בטיול שעשתה במזרח אסיה נחשפה לירון והתוודעה לקשר הישיר הקיים בין אוכל, נפש וגוף. עם חזרתה לארץ החלה בלימודי הנטורופתיה במכללת ברושים, כיום לירון לקראת שנת הלימודים השלישית.

חבילת הבריאות השבועית כוללת ארוחות לכל השבוע, כאשר התפריט מתחלף פעמיים בשבוע ומאפשר ללקוח ליהנות ממבחר מגוון של מנות הבריאות של צ'יבאולה. כל משלוח מורכב מארבע מנות בכמות של ליטר כל אחת, הארוזות בנפרד על פי החלוקה הבאה:
עיקרית – מחלבון סויה, טופו או טמפה: קציצות (אף פעם לא מטוגנות), מאפים וכדומה.
ירקות – פשטידות, מוקפצים, אפויים ועוד
קטניות – תבשילים שונים ממבחר גדול ומגוון: מש, פול, שעועית אזוקי, עדשים.
דגנים – תמיד מלאים, אורז לסוגיו, קינואה, דוחן, בורגול וכדומה.
ללקוח ניתנת אפשרות הבחירה בין שתי מנות פרט לקטניות.

בצ'יבאולה, עושים שימוש בחומרי גלם בסיסיים וטבעיים, עשירים בסיבים, ויטמינים ומינרלים.
הביצים אורגניות – אינן מכילות הורמונים ואנטיביוטיקה.
בצ'יבאולה לא משתמשים במוצרים מעובדים, בשר, פחמימות פשוטות, סוכר, חלב ומוצריו, משפרי טעם ומשמרים, כך שהארוחות משביעות יותר, בעלות ערך גליקמי נמוך יותר, דלות בשמן וללא שומן רווי.


להזמנות, הטלפון של שירי: 054-7948228

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר