צלי סייטן ברוטב פירות יבשים וסילאן

חומרים:גוש של כ-500 גרם סייטן שני בצלים2 שיני שום כתושותכפית פפריקה מתוקה מעט שמן לטיגון למרינדה:2 שיני שום כתושות2 כפות שמן זיתרבע כוס רוטב סויה6 כפות סילאן (דבש תמרים)5 משמשים מיובשים5 שזיפים מיובשים2 כפיות תערובת תיבול לבשרמעט קינמון, מעט כורכום, כמון, פפריקה, אבקת מרק ופלפל שחור (לפי הטעם) ההכנה:מערבבים את חומרי המרינדה. פורסים את הסייטן לכעשר פרוסות, ויוצקים עליהם את המרינדה כך שתגיע לכל חלקי הסייטן. משרים את הסייטן במרינדה במקרר למשך מספר שעות לפחות (עד יממה). קוצצים את הבצלים ומאדים אותם על מחבת עם מעט שמן. כמה דקות לפני ההזהבה מוסיפים את הפפריקה והשום.מסדרים את הפרוסות בתבנית אפייה באלכסון, כשהן נשענות זו על זו במרחקים קבועים ועוטפים את התבנית בנייר כסף. מחממים את התנור ל-200 מעלות ואופים לחצי שעה. מסירים את הנייר ואופים עוד רבע שעה או יותר, עד לאידוי רוב הנוזלים.

חומרים:
גוש של כ-500 גרם סייטן
שני בצלים
2 שיני שום כתושות
כפית פפריקה מתוקה
מעט שמן לטיגון

למרינדה:
2 שיני שום כתושות
2 כפות שמן זית
רבע כוס רוטב סויה
6 כפות סילאן (דבש תמרים)
5 משמשים מיובשים
5 שזיפים מיובשים
2 כפיות תערובת תיבול לבשר
מעט קינמון, מעט כורכום, כמון, פפריקה, אבקת מרק ופלפל שחור (לפי הטעם)

ההכנה:
מערבבים את חומרי המרינדה.
פורסים את הסייטן לכעשר פרוסות, ויוצקים עליהם את המרינדה כך שתגיע לכל חלקי הסייטן. משרים את הסייטן במרינדה במקרר למשך מספר שעות לפחות (עד יממה).
קוצצים את הבצלים ומאדים אותם על מחבת עם מעט שמן. כמה דקות לפני ההזהבה מוסיפים את הפפריקה והשום.
מסדרים את הפרוסות בתבנית אפייה באלכסון, כשהן נשענות זו על זו במרחקים קבועים ועוטפים את התבנית בנייר כסף. מחממים את התנור ל-200 מעלות ואופים לחצי שעה. מסירים את הנייר ואופים עוד רבע שעה או יותר, עד לאידוי רוב הנוזלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר