צלעות טלה במעטפת פיסטוקים ורושטי תפוחי אדמה ברוטב מרלו

חומרים ל- 4 מנות :16 צלעות טלה (4 צלעות לכל מנה)2 תפוחי אדמה לא מבושלים מגוררים לרצועות2 שיני שום1 שורש סלרי מגורר לרצועות100 ג' פיסטוקים טחונים2 גזרים קטנים מקולפים ומבושלים4 קישואים ננסיים חלוטים חצי כוס שמן זית4 עלי טימין1.5 כוס יין מרלו1 ביצה8 עלי טימיןקורט מלחקורט פלפלאופן ההכנה:מתבלים את צלעות הטלה במלח ובפלפל. מחממים מחבת ומשחימים את הצלעות משני הצדדים. לאחר מכן מברישים את הצלעות בביצה ומצפים בפיסטוקים הטחונים. מכניסים לתנור, לפרק זמן של 15 דקות. במחבת בה השחמנו את הצלעות, מצמצמים את היין ביחד עם שום וטימין, לכדי חצי, עד להסמכה של הרוטב.בינתיים מחממים מחבת קטנה. בקערה, מערבבים את תפוחי האדמה והסלרי ומתבלים במלח ובפלפל. מטגנים את התערובת במחבת שחיממנו משני הצדדים, עד שהרושטי מוכן. את הגזר והקישואים מטגנים במחבת עם מעט שמן זית ומתבלים במלח ובפלפל.להכנת המנה:שמים במרכז הצלחת את הרושטי. מעל שמים את הגזר והקישוא. בצדדים מניחים את צלעות הטלה ומסביב את רוטב היין, השום, והטימין. מגישים חם.

חומרים ל- 4 מנות :

16 צלעות טלה (4 צלעות לכל מנה)
2 תפוחי אדמה לא מבושלים מגוררים לרצועות
2 שיני שום
1 שורש סלרי מגורר לרצועות
100 ג' פיסטוקים טחונים
2 גזרים קטנים מקולפים ומבושלים
4 קישואים ננסיים חלוטים
חצי כוס שמן זית
4 עלי טימין
1.5 כוס יין מרלו
1 ביצה
8 עלי טימין
קורט מלח
קורט פלפל

אופן ההכנה:
מתבלים את צלעות הטלה במלח ובפלפל. מחממים מחבת ומשחימים את הצלעות משני הצדדים. לאחר מכן מברישים את הצלעות בביצה ומצפים בפיסטוקים הטחונים. מכניסים לתנור, לפרק זמן של 15 דקות.
במחבת בה השחמנו את הצלעות, מצמצמים את היין ביחד עם שום וטימין, לכדי חצי, עד להסמכה של הרוטב.
בינתיים מחממים מחבת קטנה. בקערה, מערבבים את תפוחי האדמה והסלרי ומתבלים במלח ובפלפל. מטגנים את התערובת במחבת שחיממנו משני הצדדים, עד שהרושטי מוכן. את הגזר והקישואים מטגנים במחבת עם מעט שמן זית ומתבלים במלח ובפלפל.

להכנת המנה:
שמים במרכז הצלחת את הרושטי. מעל שמים את הגזר והקישוא. בצדדים מניחים את צלעות הטלה ומסביב את רוטב היין, השום, והטימין. מגישים חם.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר