צל"ש לשמן זית יד מרדכי בתחרות בינלאומית באיטליה

בתחרות השתתפו כ- 300 שמני זית מאיטליה, צרפת, ספרד, יוון ומדינות נוספות ,אשר נבחנו על תכונותיהם הסנסוריות (טעם וארומה) ותכונות כימיות (חמיצות ופרמטרים נוספים)

בתחרות הבינלאומית ARMONIA PREMIUM שנערכה בטורינו, איטליה, ע"י ארגון שמן הזית הבינלאומי (International Extra virgin Olive oil Agency), הוענק לשמן הזית של יד מרדכי ציון מיוחד לשבח בקטגוריית "שמן זית כתית מעולה בפירותיות עדינה".

בתחרות השתתפו כ- 300 שמני זית מאיטליה, צרפת, ספרד, יוון ומדינות נוספות, אשר נבחנו על תכונותיהם הסנסוריות (טעם וארומה) ותכונות כימיות (חמיצות ופרמטרים נוספים). יד מרדכי הינה היצרן הישראלי הראשון הזוכה בתחרות חשובה זו של שמן זית באיטליה.

 אלעד רביד, מנהל שיווק יד מרדכי, אומר: "אנחנו גאים בזכייה בתחרות חשובה זו באיטליה. שמן הזית שלנו מביא לידי ביטוי מסורת ארוכה של אהבה לטבע, בשילוב של חקלאות מודרנית וחכמה. הזכייה מהווה הכרה נוספת לאנשי שמן הזית הנפלאים שלנו, וביטוי של הערכה ואהבה לצרכנים שלנו שחווים איתנו את מהפכת שמן הזית האיכותי בישראל.
יד מרדכי, מתוך שאיפה להמשיך ולפתח את שוק שמן הזית בישראל, פועלת יחד עם החקלאים המובילים בישראל לפיתוח ושיפור מתמיד של זני הזיתים, ומקפידה על תהליך הפקה בסטנדרטיים עליונים אשר מבטיחים שמירה על עושר הטעמים והארומות הטבעיים, היוצרים את חווית שמן הזית שלנו. מאז הזכייה אנחנו מקבלים פניות ליצוא שמן הזית שלנו ממשווקים מובילים בארצות הברית ובאירופה, ואנחנו בוחנים כעת את הנושא".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר