צעדת הערבה תתקיים בדרך הבשמים העתיקה בשבת 24 בפברואר

"דרך הבשמים" הוכרה ביולי 2005 כאתר מורשת עולמית על ידי ארגון אונסק"ו בזכות הנופים המרהיבים של רשת הדרכים העתיקה. צעדת הערבה מהווה הזדמנות נהדרת לפגוש את המדבר על פריחתו ואתריו הקסומים, ומזג האוויר החורפי החמים בעונה זו בערבה, עוזר בכיבוש חוזר של דרך הבשמים

צעדת הערבה יוצאת לדרך זאת השנה השנייה, ותתקיים ביום שבת 24 בפברואר 2007, בדרך הבשמים העתיקה במסלול משפחתי, מסלול מקצועי ושני מסלולי אופניים.
"דרך הבשמים" הוכרה ביולי 2005 כאתר מורשת עולמית על ידי ארגון אונסק"ו בזכות הנופים המרהיבים של רשת הדרכים העתיקה. צעדת הערבה מהווה הזדמנות נהדרת לפגוש את המדבר על פריחתו ואתריו הקסומים, ומזג האוויר החורפי החמים בעונה זו בערבה, עוזר בכיבוש חוזר של דרך הבשמים.

לכבוד האירוע נחנכים שלושה מסלולי טיולים בדרך הבשמים, הכוללים אטרקציות, שווקים ודוכני אוכל, הופעות והפעלות לכל המשפחה.

צעדת הערבה המסורתית תכלול ארבעה מסלולים בדרך הבשמים העתיקה, המחולקים בהתאם לדגות הקושי השונות, כולל מסלול אופניים. במהלך המסלול יתקיימו ממגוון פעילויות מדבריות, דוגמת שוק איכרים תבלינים, סדנאות גששות, הכנת פיתות במדורה, סדנאות יצירה, ומופע של טל פרידמן ולהקת "הקריות"- מופע מחווה ללהקות רוק משנות השבעים לד זפלין, פינק פלויד, הנדריקס ועוד, אשר ינעל את אירועי היום.

מסלולי צעדת הערבה:
המסלול המשפחתי – מסלול טבעתי של 4 ק"מ
מסלול המקצוענים – מסלול טבעתי של 14 ק"מ
מסלול האופניים – מסלול היקפי של 17 ק"מ
מסלול אופניים עממי – מסלול באורך 7 ק"מ


צעדת הערבה בדרך הבשמים העתיקה, 24 בפברואר 2007
שעות פעילות: 9:00-15:00
נקודת מפגש: חאן דרך הבשמים (ליד מושב צופר).
מחיר למשתתף: 30 ₪ (מעל גיל 3).

לפרטים נוספים: www.arava.co.il/tourism
טל. 1-800-225-007

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר