fbpx

צריכת הקוניאק בארה"ב הגיעה לרמת שיא

הצריכה, שגדלה מזה 11 שנים ברציפות, עלתה בכ- 1 אחוז לעומת 2004 והגיעה ל- 3.7 מיליון תיבות. כך עולה מנתוני Impact Databank
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

אמריקאים שתו כמות שיא של קוניאק ב- 2005, והוציאו יותר מ- 1.25 מיליארד דולר על המשקה החום-זהוב.
הצריכה, שגדלה מזה 11 שנים ברציפות, עלתה בכ- 1 אחוז לעומת 2004 והגיעה ל- 3.7 מיליון תיבות. כך עולה מנתוני Impact Databank.

קוניאק, המיוצר מזיקוק של יין, היווה יותר משליש מכמות הברנדי שנצרכה בארה"ב בשנה שעברה, ואשר ירדה ב- 1 אחוז בהשוואה לקודמתה, לפחות מ- 11 מיליון תיבות.
הקטגוריה נפגעה מעליות מחירים, וירדה לראשונה מזה 11 שנים רצופות.

התחזית הנה שצריכת הברנדי תתאושש, ותחזור לגידול עד 2015, כאשר כלל הקטגוריה צפויה להגיע ל- 12 מיליון תיבות. את קטגוריית הקוניאק הובילו האנסי ורמי מרטן, שהיוו כמעט 75 אחוז מכל הקוניאק שנצרך בארה"ב.

E&T (מתוצרת גאלו) היה מותג הברנדי האמריקאי המוביל, כפי שהוא עושה זאת מ- 1983. אחריו בא פול מאסון, המיוצר ע"י יצרן היינות הגדול בעולם – קונסטליישן ברנדס.


Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה