קאראט מדיה וואן תמשיך לרכוש מדיה ותוכן עבור החברה המרכזית למשקאות קלים עד 2009

סך תקציבי המדיה והתוכן של החברה המרכזית למשקאות קלים וחברות הבת שלה בשנת 2007, אשר נרכשו כולם באמצעות קאראט מדיה וואן, נאמדו בכ- 50 מיליון דולר.

הסכם לשנתיים נוספות נחתם בין קונצרן החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה ישראל) וחברת המדיה קאראט מדיה וואן.
במסגרתו ההסכם תמשיך קאראט לרכוש את כל המדיה והתוכן של הקונצרן בישראל עד לסוף שנת 2009.

סך תקציבי המדיה והתוכן של החברה המרכזית למשקאות קלים וחברות הבת שלה בשנת 2007, אשר נרכשו כולם באמצעות קאראט מדיה וואן, נאמדו בכ- 50 מיליון דולר.

תקציב המדיה והתוכן הכולל של קונצרן החברה המרכזית למשקאות הוא בין עשרת תקציבי המדיה, הפרסום והתוכן הגדולים בישראל.
ההסכם שנחתם כולל רכישת מדיה ותוכן עבור כל חברות הבת של החברה המרכזית למשקאות, ביניהן קוקה-קולה ישראל, קרלסברג, מחלבות טרה, פריגת, נביעות, ו-IBBLS.

מזה שמונה שנים רוכשת קאראט את המדיה והתוכן עבור החברה המרכזית למשקאות, חברות הבת שלה ומותגיה השונים. בין הפקות התוכן המשותפות: "כוכב נולד" אשר החלה לפעול והיתה חלק מכפר המוסיקה של קוקה-קולה במשך שלוש השנים הראשונות שלה, ליגת השישיות של קוקה קולה וערוץ הילדים, המסע של פאנטה, החולצות של ספרייט, מרתון נביעות ספינינג בשחקים, ועוד.

קאראט מדיה וואן הנה בבעלות משותפת של עטר מנור ושל תאגיד המדיה העולמי Carat Group Aegis.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר