קבוצת אנשי עסקים אמריקאים בוחנת רכישה של מערכת לניהול יקבים שפותחה בישראל

כנציג קבוצת אנשי העסקים הגיע צבי בורשטיין לביקור בחברת AKOL מקבוצת 'ענת קשב', שפיתחה את מערכת ניהול היקבים AKwainery

על רקע העלייה בביקוש היין הישראלי בקרב יהודי ארה"ב, התארח בחברת AKOL מקבוצת ענת קשב הישראלית, צבי בורנשטיין מארה"ב, על מנת לבחון שיתוף פעולה עסקי לקידום יינות ישראלים, בהם רכישה של המערכת.

בורנשטיין, בעבר מנהל השיווק של יקבי 'כרמל' ויקבי רמת הגולן בחוף המזרחי בארה"ב, עמד מקרוב אחר יכולותיה של המערכת לניהול יקבים, AKwainery.
המערכת הממוחשבת מתמחה בניתוח מידע לאורך כל תהליך הפקת היין, ומאפשרת לבעלי יקבים לקבל נתונים על איכות היין בזמן אמת, וכך להגיע לתוצר באיכות גבוהה. המערכת כבר הוכיחה את עצמה בשורה של יקבים בישראל, בהם יקבי בנימינה, יקב דלתון, יקב ברקן, יקב תשבי, יקב תבור, יקב רקנטי, וכן יקבי בוטיק שונים בארץ.

בורנשטיין, המשמש כיום כיועץ עצמאי המתמחה בשיווק יינות בקרב הקהילות היהודיות בארה"ב, אמר: "אנו בוחנים דרכים מגוונות לחשוף כמה שיותר יינות כשרים ישירות לצרכן היהודי בארה"ב. יחד עם קבוצת 'ענת קשב' נבחנת האפשרות להקים מערכת מקוונת שתאפשר ליקבים בארה"ב להיחשף לפני הקהילות היהודיות, להציג את היינות ישירות לצרכן היהודי ואף לקבל ממנו משוב מיידי.
השוק האמריקאי הוא השוק השני בגודלו עבור יינות כשרים. שוק זה הכפיל את עצמו בחמש השנים האחרונות. הצרכן האמריקאי מחפש כל הזמן טעמים חדשים ועוקב מקרוב אחרי התפתחות שוק היין הישראלי.
בשוק זה מקובל לבצע רכישות מרוכזות של יינות בייחוד לקראת החגים. הצרכן היהודי רוצה לפגוש את היינות הכשרים באופן ישיר ולקבל החלטה על פי טעמו. לא כל היינות המיוצרים בארץ מגיעים לשוק האמריקאי, ולכן הצרכן לא תמיד מודע לכל המגוון. החלטנו בארה"ב לנסות ולקרב את הצרכנים שלנו ליקבים המייצרים יין כשר, וחיפשנו חברה עם ניסיון בינלאומי המתמחה באינטגרציה של מחשוב חקלאי. כך הגענו ל- AKOL והתרשמנו עמוקות מהניסיון שצברו בתחום".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר