קבוצת נטו תייצר עבור המותג-הרשת הרביעית מוצרי טונה, דגים מעובדים ושניצל עוף

רפי שפר, מנכ"ל "ברנד פור יו", אומר כי ההערכות הן שבשנת 2008 יגיע היקף המכירות של מוצרי "המותג" שייוצרו ע"י קבוצת "נטו" לכ- 16 מיליון ₪ במחירי מכירה לצרכן

קבוצת נטו תייצר עבור חברת ברנד פור יו העומדת מאחורי מוצרי "המותג" – המותג הפרטי של הרשת הרביעית, מוצרי טונה, דגים מעובדים ושניצל עוף

רפי שפר, מנכ"ל "ברנד פור יו", אומר כי ההערכות הן שבשנת 2008 יגיע היקף המכירות של מוצרי "המותג" שייוצרו ע"י קבוצת "נטו" לכ- 16 מיליון ₪ במחירי מכירה לצרכן.

על פי ההסכם עם "נטו", בשלב שני צפוי ייצור עבור "המותג" גם של מוצרי בשר קפואים, כגון פסטלים, סיגרים, קרפעלך, שימורים ומנות חמות.
במגוון מוצרים זה הושקעו כ- 1 מיליון ₪ במהלך ההתארגנות: מיכלים, עיצוב, אריזות, וזאת במסגרת החדרת מוצרי "המותג" המיוצרים ע"י קבוצת "נטו".

"המותג" משווק ברשת הרביעית, ולאחרונה גם ברשת מחסני מזון "חינם פלוס" בכפר יונה.
מוצרי "המותג" הראשונים הושקו במהלך 2006 והורחבו בשנת 2007. כיום תחת מיתוג "המותג" יש 360 מוצרים שונים בהיקף מכירות כמותי שנתי של 20 מיליון יחידות בקירוב, ובהיקף כספי של כ- 110 מיליון ₪.
בשנת 2006 היקף המכירות הכספי עמד על כ-40 מיליון ₪.

על פי נתוני "סטורנקסט" לחודש דצמבר 2007, "המותג" הינו הספק הרביעי בגודלו במכירות ברשת הרביעית (במקום הראשון שטראוס/עלית עם 10.2%, במקום השני תנובה חלב עם 8.8%, במקום השלישי קב' אוסם עם 7.4%, מקום רביעי "המותג" עם 4.9%, מקום חמישי החברה המרכזית למשקאות עם 4.7%, מקום שישי יוניליבר ישראל עם 3.9%.

"ברנד פור יו" קשורה כיום עם כ- 40 חברות ומפעלים בארץ ובחו"ל, המייצרים עבורה מוצרים בקטגוריות השונות.

מוצרי "המותג" מיוצרים ומשווקים עבור התאגדות של רשתות מובילות בשוק הפרטי שהקימו את "הרשת הרביעית בע"מ" (ששת הרשתות הינן רמי לוי – בעלי רשת "שיווק השקמה", אייל רביד – בעלי רשת "א.ב.א ויקטורי", אלי להב – בעלי רשת "מחסני להב", עזרא דוש – בעלי רשת "סופר דוש", שלום נעמן ושאול נעמן – בעלי רשת "מחסני השוק" ורפי וחיים כהן מבעלי ח.כהן נתיבות).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר