קבוצת שטראוס משפרת ביצועי מסדי הנתונים עם טכנולוגיית אורקל

OEM GC הנה חבילת פתרונות המספקת מענה לניהול, שיפור ביצועים, דיאגנוסטיקה, שליטה ובקרה על מגוון טכנולוגיות: החל משכבת התשתית (בסיסי נתונים, שרתים, מערכי אחסון) ועד שכבת האפליקציה, וכן יכולת ניטור חווית משתמש בזמן אמת.

קבוצת שטראוס בחרה במוצרי Oracle Enterprise Manager Grid Control(OEM GC) לניטור, ניהול זמינות ושיפור ביצועים של כלל בסיסי הנתונים. זאת לאחר בחינה מעמיקה של כל הספקים המובילים בשוק.
הפרויקט נמשך כחודשיים, ובוצע ע"י אנשי קבוצת שטראוס בסיוע אורקל ישראל.

"הבחירה ב-OEM GC של אורקל היתה טבעית ונכונה למערכות שבתחום אחריותנו, ומהווה המשך ישיר לקשר ההדוק שבין הטכנולוגיה של חברת אורקל, לבין האפליקציה, ולידע הרב שהצטבר בקבוצת שטראוס, תוך מימוש היתרונות הטכנולוגיים של המוצרים", אמר בני סמברג, מנהל צוות SAP Basis בשטראוס. "בעתיד אנו מתכוונים להשתמש ביכולות כלי הניטור גם עבור מוצרי צד שלישי, כגון שרתי מיקרוסופט ומערכות הפעלה".

דני לב-רן, מנהל תיק הלקוח באורקל ישראל, אמר: "השימוש של קבוצת שטראוס ב OEM GC, עבור מערכות הליבה של החברה, מהווה נדבך חשוב ביכולתה לספק שירות רציף ואיכותי ללקוחותיה. קבוצת שטראוס, כאחד הלקוחות האסטרטגיים של אורקל, נמנית גם על קבוצת לקוחות הולכת וגדלה, אשר משתמשת בטכנולוגיה זו ומרחיבה בעזרתה את יכולת השליטה על המערך התשתיתי. בתקופה זו, בה אנו נדרשים לספק יכולת טכנולוגית גבוהה וחסכון בעלויות, מוצרים כדוגמת OEM GC משמשים לחסכון בעלויות ולסיוע בעמידת היעדים העסקיים של הארגון".

OEM GC הנה חבילת פתרונות המספקת מענה לניהול, שיפור ביצועים, דיאגנוסטיקה, שליטה ובקרה על מגוון טכנולוגיות: החל משכבת התשתית (בסיסי נתונים, שרתים, מערכי אחסון) ועד שכבת האפליקציה, וכן יכולת ניטור חווית משתמש בזמן אמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר