קבוצת Tatti ביסטרו ומאפייה מתרחבת ופותחת את מתחם Tatti Loftביהוד

מתחם הקונספט החדש Tatti loft ישתרע על שטח של 1,000 מ"ר, ויכלול מאפיית בוטיק ללחמים וקונדיטוריה, חנות לממכר מוצרי המאפה של Tatti, וביסטרו. Tatti שכרה את השטח באזור התעשייה החדש של יהוד בעלות של 10 $ למ"ר לתקופה של 12 שנים

Tatti ביסטרו ומאפייה בבעלותן של ענת זרמתי וונסה רקין, מתרחבת ומקימה מתחם קונספט חדש – Tatti Loft. המתחם יפתח באזור התעשייה החדש ביהוד, על שטח של כ– 1,000 מטר מרובע, ובסכום השקעה כולל של כ– 2 מיליון דולר.

המתחם הושכר לקבוצת Tatti לתקופה של 12 שנים במחיר של 10 דולר למ"ר, ויוקם בו Loft Tatti – מאפיית בוטיק ללחמים וקונדיטוריה, חנות לממכר מוצרי המאפה, וביסטרו קפה.
המתחם צפוי להיפתח לקראת אמצע חודש מרץ השנה.

ענת זרמתי אומרת: "ההחלטה לפתוח את Tatti Loft היא רק המשך ישיר להצלחה הגדולה של Tatti בגבעתיים. זיהינו בקרב הלקוחות, תושבים מכל אזור המרכז והשרון אשר העדיפו את קפה Tatti על פני מקומות בילוי הקרובים לביתם. לכן אנו מאמינים כי Tatti חייבת להתרחב למקומות נוספים בכדי לתת מענה לקהל לקוחותיה. הבחירה באזור התעשייה החדש של יהוד באה לאחר סקרים ומחקרים רבים שעשינו במספר מקומות פוטנציאליים, בהם יהוד הסתמנה כעיר הנמצאת במגמת עלייה והתפתחות מתמדת. אזור התעשייה משמש גם את עובדי החברות הרבות הממוקמות באזור, וגם את תושבי יהוד וישובי בקעת אונו (סביון, נווה מונסון, מגשימים, קריית אונו, בני עטרות, מזור). מאפיית הבוטיק תספק את תוצרתה לסניפי Tatti וללקוחותיה הקבועים של הקבוצה".


טאטי – ביסטרו, קפה ומאפיה
דרך השלום 53, גבעתיים
טל. 03-7315880
שעות פתיחה: א'-ו'- 1:00-08:00, שבת: 1:00-10:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר