קוטג' תנובה מחליף את נוקיה בשלט הענק בטרמינל 3 בנתב"ג

שלט הפרסום של קוטג' תנובה מחליף את שלט הפרסום של NOKIA שהוצב שם בשנים האחרונות – תחילה כשלט פרחים בצבעי כחול לבן, ומהר מאוד כשלט חלוקי נחל צבועים בכחול ולבן, ועליהם לוגו נוקיה

תשלובת החלב של תנובה מציבה שלט פרסום ענק ל"קוטג' תנובה – הגבינה עם הבית" על גבי מתקן של חברת 'ברעם פרסום מקורי'.
השלט ממוקם בשטח הפתוח הנשקף מהמעבר הראשי המקשר בין הטרמינל היבשתי לאוירי של טרמינל 3 ליוצאים ולנכנסים לנתב"ג. שלט הפרסום של קוטג' תנובה מחליף את שלט הפרסום של NOKIA שהוצב שם בשנים האחרונות – תחילה כשלט פרחים בצבעי כחול לבן, ומהר מאוד כשלט חלוקי נחל צבועים בכחול ולבן, ועליהם לוגו נוקיה.

כמות הנחשפים היומית לשלט הנה כ- 40,000 איש, ובתקופת פסח וחול המועד צפויים לעבור בנתב"ג כמיליון איש – אלה שיצאו ואלה שיחזרו.
גודל השלט 60 על 20 מ', בשטח כולל של 1,200 מ"ר. השלט יוצב בנתב"ג למשך שנה שלמה, וילווה בפעילות קד"מ בשדה, כגון חלוקת סטיקר בעיצוב השלט.

חברת 'ברעם פרסום מקורי' היא בעלת הזכיון לפרסום וקידום מכירות ברשות שדות התעופה, ובמרכזם טרמינל 3 ונתב"ג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר