קומקס מציגה: קופה רושמת הפועלת באמצעות מערכת קומקס בטכנולוגיית מיחשוב ענן

חברת קומקס מציגה קופה רושמת בעלת מסד נתונים פנימי המאפשר לה לעבוד גם כשאינה מחוברת לאינטרנט

חברת קומקס (www.comax.co.il), המספקת מערכת מיחשוב עסקי ERP COMAX כשירות בטכנולוגיית "מיחשוב ענן" (cloud computing) באמצעות האינטרנט, מציגה קופה רושמת בעלת מסד נתונים פנימי המאפשר לה לעבוד גם כשאינה מחוברת לאינטרנט.

הקופה מתפקדת כממשק קדמי של מערכת הניהול העסקי העשיר של קומקס, כך שהנתונים המוזנים לקופה מתעדכנים מיידית במערכת הניהול ללא ממשקים מיותרים. כל מכירה בקופה מעדכנת את המלאי הקיים, את המכירות וכן את המערכת הפיננסית, כך שנתוני המכר והמלאי עדכניים בכל רגע נתון. תוכנת הקופה מגוונת ועשירה ובעלת ממשק משתמש פשוט וקל לשימוש וכוללת מעבר לפונקציות הסטנדרטיות, בדיקת מלאי אונליין בכל הסניפים במעמד המכירה, הצגת תמונות פריטים, ניהול אשראי לקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול הזמנות מלקוחות כולל תשלומי מקדמה, מערכת ניהול מבצעים פשוטה ונוחה לשימוש ועוד.

קומקס מספקת את כל מכלול הקופה הרושמת- חומרה, מגירה, מדפסת , סורק ברקוד, מסך מגע, אופציה למשקל ויחידות נלוות אחרות. המערכת מיועדת לקמעונאים ולרשתות קמעונאיות.
למי שיש ברשותם ציוד קיים ורוצים להמשיך להשתמש בו, קומקס יכולה לספק את התוכנה בלבד.

ארי מזרחי, סמנכ"ל מכירות ושיווק בקומקס אומר: "קומקס נותנת לקמעונאי מערכת אחת ללא ממשקים, ובכך חוסכת לו את הממשקים והאינטגרציה בין מערכות שונות, זמן וכסף רב בהקמה. המערכת של קומקס מאפשרת לנוע בחופשיות בין המחלקות השונות של הארגון כגון: ניהול ספקים, ניהול הובלות ומשלוחים, יצירת הזמנות מהספק, קבלת נתונים כספיים מהבנק ועוד. המערכת מיועדת לעסקים גדולים כקטנים ביותר, ויודעת לגדול עם העסק."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר