קומקס פיתחה פתרון הפצה אינטרנטי מיוחד עבור מאפיות וקונדיטוריות

הפתרון של קומקס מאפשר לתכנן מסלולי ומועדי הפצה, שומר את ההזמנות, משכפל אותן למועדים אחרים תוך הוספה או גריעה מהיקף ההזמנה כנדרש

חברת קומקס (www.comax.co.il), יצרנית מערכת המיחשוב הארגוני Comax ERP הפועלת בטכנולוגיית "מיחשוב ענן" (cloud computing) על האינטרנט, פיתחה פתרון אינטרנטי מיוחד המייעל ומשפר את פעילות ההפצה של מאפיות וקונדיטוריות.

הפתרון של קומקס מאפשר לתכנן מסלולי ומועדי הפצה, שומר את ההזמנות, משכפל אותן למועדים אחרים תוך הוספה או גריעה מהיקף ההזמנה כנדרש. בנוסף, באפשרות הלקוחות להזין את ההזמנות כך שהן מגיעות ישירות אל הספק דרך המערכת של קומקס, ואף לקבל אישור על כך.
בסוף התהליך מופקות מדבקות לסימון ארגזי מוצרי המאפה הנשלחים, מה שעוזר מאוד בתהליך ההפצה וההובלה אל הלקוחות.

המערכת של קומקס מאפשרת אינטגרציה מלאה וקלה בין פעילויות מכירות, שיווק, ייצור, ניהול ספקים, ניהול הובלות ומשלוחים, וחשבונאות.

בטכנולוגיית מיחשוב ענן, בה פועלת קומקס, הלקוח לא צריך לרכוש חומרה ותוכנה, או להקים תשתיות. השימוש במערכת הוא על גבי האינטרנט, והתשלום נעשה על בסיס חודשי בהתאם לשימוש.

ארי מזרחי, סמנכ"ל מכירות ושיווק בקומקס, אומר: "אנו שמחים על פיתוח מענה לתחום נוסף בשוק על בסיס היכולות המתקדמות של מערכת קומקס. גם מאפיות וקונדיטוריות זקוקות למערכת מיחשוב ארגוני מודרנית מבוססת "מיחשוב ענן" דרך האינטרנט, זאת בנוסף לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והציוד הנדרש להפעלת המערכת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר