קומקס תציג את פתרון מערכת ERP COMAX בכנס הקמעונאים ה-5

בביתן קומקס בכנס המיועד למנכ"לים ומקבלי החלטות בתחומי קמעונאות, שיווק, רכש וטכנולוגיות, תוצג קופה רושמת בעלת מסד נתונים פנימי המאפשר לה לעבוד גם כשאינה מחוברת לאינטרנט, כך שנתוני המכר והמלאי עדכניים בכל רגע נתון

קומקס (www.comax.co.il), יצרנית מערכת המחשוב הארגוני Comax ERP הפועלת בטכנולוגיית "מחשוב ענן" (cloud computing) על האינטרנט, תציג את פתרון המיחשוב העסקי שלה המיועד לקמעונאים, בכנס הקמעונאים השנתי החמישי שיתקיים ביום שלישי 14 ביולי במרכז הכנסים קסנדו בפתח-תקווה.

בביתן קומקס בכנס המיועד למנכ"לים ומקבלי החלטות בתחומי קמעונאות, שיווק, רכש וטכנולוגיות, תוצג קופה רושמת בעלת מסד נתונים פנימי המאפשר לה לעבוד גם כשאינה מחוברת לאינטרנט, כך שנתוני המכר והמלאי עדכניים בכל רגע נתון.
לרשות הקהל יעמוד מסך מגע עם דמו של התוכנה על מנת לאפשר התנסות במערכת של קומקס. אודי וינטראוב, יו"ר קומקס, ישתתף בפאנל שכותרתו Retail & Vendors , ובביתן קומקס תתקיים הגרלה בה ניתן יהיה לזכות בכרטיסים למופע של מדונה בארץ.

המערכת של קומקס מאפשרת אינטגרציה מלאה וקלה בין פעילויות מכירה, שיווק, ייצור, ניהול ספקים, ניהול הובלות ומשלוחים, וחשבונאות. בטכנולוגיית "מחשוב ענן" בה פועלת קומקס, הלקוח לא צריך לרכוש חומרה ותוכנה, או להקים תשתיות יקרות, מכיוון שהכול נעשה דרך האינטרנט. המודל העסקי תשלום עבור שימוש חודשי בהתאם למספר המשתמשים.

מוטי פרנקל, מנכ"ל קומקס: "אחד התחומים הבולטים בפעילות קומקס הוא תחום קמעונאות המזון במגזר הרשתות הפרטיות והחנויות הבודדות. הפתרון המקיף מאפשר מעבר מהיר בין כל התוכנות, כאשר כל שינוי או עדכון שאנו עושים במערכת, מועבר מיד לכלל המשתמשים. הכול מתבצע על האינטרנט, ללא צורך ברכישת מערכות מחשוב יקרות כגון שרתים ותוכנות."
בין לקוחות קומקס במגזר הקמעונאות: קו אופ ישראל, רמי לוי, מחסני כמעט חינם, חצי חינם, מיסטר זול, ממן מחסני מזון ועוד.

ההשתתפות בכנס הינה ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש בכתובת:
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר