קונטאל I.T.S תטמיע פתרונות תוכנה לניהול הייצור במפעל פריגת

הזכייה בפרוייקט באה בעקבות הצלחה של פרויקט דומה שביצעה החברה במפעל אחר של פריגת. היקף שתי העסקאות כמיליון ש"ח

חברת קונטאל I.T.S בע"מ, ספקית פתרונות תוכנה לניהול הייצור מקבוצת קונטאל, תטמיע מערכת MES – Manufacturing Execution Systems – לניהול ריצפת ייצור במפעל הסחיטה של חברת פריגת לייצור משקאות טבעיים בקיבוץ גבעת חיים.
פרויקט זה יבוצע לאחר הטמעתה המוצלחת של מערכת MES במפעל ההכנה והמילוי של פריגת, בו נרשם החזר השקעה מהיר תוך פחות משנה. ההיקף הכולל של שני הפרויקטים עומד על כמיליון ש"ח.

במסגרת הפרויקט תוטמע במפעל סחיטת המיץ של פריגת מערכת ניהול רצפת ייצור מתקדמת של קונטאל I.T.S, המשלבת בין פתרונות התוכנה של החברה לבין טכנולוגיה מתקדמת מבית Rockwell Automation. המערכת מצוידת בממשקים מקוונים למערכות ה-ERP של המפעל.
המערכת מהווה כלי לאיסוף נתונים ולניתוחם. היא מקנה להנהלת המפעל נגישות ישירה למידע אודות תפוקות, מלאים, השבתות וכדומה, וכך משפרת את שליטת הדרגים הניהוליים בהיבטים השונים של הייצור ושל שרשרת האספקה. כמו כן מספקת המערכת יכולות מעקב ביקורת (Audit Trail) עבור התעשיות הרגולטוריות.

שי גרשון, מנכ"ל קונטאל I.T.S אומר: "לקונטאל I.T.S, המובילה בשוק ה-MES בארץ, יש ניסיון מוכח בהטמעת מערכות אלה בתעשיות המזון, התרופות והפרמצבטיקה. הניסיון והמומחיות באו לידי ביטוי בפרויקט הראשון בפריגת, והובילו לבחירתנו לפרויקט המשך במפעל נוסף של החברה".

לדברי דני רפופרט, סמנכ"ל התפעול בפריגת: "הטמעת מערכת לניהול היישום במפעל ההכנה והמילוי של פריגת, אפשרה לחברה להגדיל את תפוקותיה בכ-8%. כמו כן הצלחנו להחזיר את ההשקעה בפרויקט תוך פחות משנה. לאור הצלחה זו החלטנו ליישם את המערכת גם במפעל הסחיטה".


קונטאל ITS מקבוצת קונטאל אוטומציה ובקרה הנה ספקית פתרונות תוכנה לניהול ריצפת ייצור. (MES – Manufacturing Execution Systems). פתרונות התוכנה של החברה מעניקים מענה בשכבה שבין רצפת הייצור ושכבת ה-ERP. לחברה ניסיון רב בהתקנת מערכות ניהול ייצור ללקוחות הפועלים בסביבה רגולטיבית, כגון תעשיות המזון והמשקאות, תעשיית הפרמצבטיקה, תעשיות הרכב ועוד. בין לקוחותיה של החברה נמנים: יוניליוור, אבן קיסר, פריגת, טרה, ועוד.
לצד ייעוץ בהגדרת צרכי המפעל, החברה מתמחה בכתיבת מפרטים טכניים, מפרטי בדיקות ותיעוד פרוייקטים על פי דרישת GAMP (ותקנות 21CFRPartll של הממשל הפדרלי האמריקני).
לחברה ניסיון מוכח ביישום ממשקים מקוונים בין מערכות האוטומציה והבקרה לבין מערכות ERP מובילות כגון אורקל, סאפ, מובקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר