קוסקוס עם דגים ועשבי תיבול

חומרים:1 שקית קוסקוס 350 גרם מסדרת קוסקוס זה משפחה חמה500 גרם פילה ברבוניה 2 בצל בינוני קצוץ דק2 שיני שום קצוצות1/4 כוס שמן ( רצוי שמן זית)1/4 כוס מיץ לימוןכפית כמון2 עגבניות קלופות וחתוכות צרור כוסברה שלם1/3 כוס כוסברה קצוצה1/3 כוס פטרוזיליה קצוצה1/4 כוס בזיליקום1 ליטר מיםההכנה:מחממים את השמן בסיר ומאדים את הבצל ואת העגבניות כ-5 דקות, לאחר מכן מוסיפים את השום לדקה נוספת. מוסיפים את מיץ הלימון וממשיכים לאדות דקה נוספת.מוסיפים 1 ליטר מים, את צרור הכוסברה השלם ומבשלים כ-10 דקות. מוסיפים את נתחי הדג לכ-3-4 דקות. מוציאים מתוך הרוטב את נתחי הדג ומבשלים 2 דקות נוספות. מוציאים את צרור הכוסברה.שופכים לתוך סיר נפרד שתי כוסות רוטב, שתי כפות שמן, מביאים לידי רתיחה, מכבים את האש ושופכים לתוך הסיר 350 גרם קוסקוס (תוכן השקית), מערבבים היטב, מכסים ומשהים ל-5 דקות. מפוררים את גרגירי הקוסקוס, משהים אותם ל- 5 דקות נוספות ללא מכסה, מערבבים שוב, מוסיפים את עשבי התיבול הקצוצים ומערבבים היטב.מגישים מעוטר בנתחי הדג וברוטב שנותר.

חומרים:
1 שקית קוסקוס 350 גרם מסדרת קוסקוס זה משפחה חמה
500 גרם פילה ברבוניה
2 בצל בינוני קצוץ דק
2 שיני שום קצוצות
1/4 כוס שמן ( רצוי שמן זית)
1/4 כוס מיץ לימון
כפית כמון
2 עגבניות קלופות וחתוכות
צרור כוסברה שלם
1/3 כוס כוסברה קצוצה
1/3 כוס פטרוזיליה קצוצה
1/4 כוס בזיליקום
1 ליטר מים

ההכנה:
מחממים את השמן בסיר ומאדים את הבצל ואת העגבניות כ-5 דקות, לאחר מכן מוסיפים את השום לדקה נוספת. מוסיפים את מיץ הלימון וממשיכים לאדות דקה נוספת.
מוסיפים 1 ליטר מים, את צרור הכוסברה השלם ומבשלים כ-10 דקות. מוסיפים את נתחי הדג לכ-3-4 דקות. מוציאים מתוך הרוטב את נתחי הדג ומבשלים 2 דקות נוספות. מוציאים את צרור הכוסברה.

שופכים לתוך סיר נפרד שתי כוסות רוטב, שתי כפות שמן, מביאים לידי רתיחה, מכבים את האש ושופכים לתוך הסיר 350 גרם קוסקוס (תוכן השקית), מערבבים היטב, מכסים ומשהים ל-5 דקות.

מפוררים את גרגירי הקוסקוס, משהים אותם ל- 5 דקות נוספות ללא מכסה, מערבבים שוב, מוסיפים את עשבי התיבול הקצוצים ומערבבים היטב.
מגישים מעוטר בנתחי הדג וברוטב שנותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר