קוסקוס עם רצועות עוף, זרעי חמניות, שקדים ותמרים

חומרים1 שקית 350 גרם להכנה קלה ומהירה300-400 גרם רצועות חזה עוף1 בצל בינוני קצוץ דק2 שיני שום קצוצותרבע כוס שמן ( רצוי שמן זיתשליש כוס מיץ לימון1 כף קליפת לימון מגורדת1 כוס תמרים קצוציםרבע כוס צנוברים קלוייםרבע כוס זרעי חמניות קלוייםרבע כוס שבבי שקדים קלוייםשליש כוס פטרוזיליהשליש כוס כוסברהמלח, פלפל שחוראופן ההכנהמחממים את השמן בסיר ומאדים את הבצל כ-5 דקות, לאחר מכן מוסיפים את השום לדקה נוספת.מוסיפים את מיץ הלימון ואת קליפת הלימון המגורדת וממשיכים לאדות דקה נוספת.מוסיפים 2.5 כוסות מים (500cc), שתי כפות שמן, מביאים לידי רתיחה, מכבים את האש ושופכים לתוך הסיר 350 גרם קוסקוס (תוכן השקית), מערבבים היטב, מכסים ומשהים ל-5 דקות. במקביל במחבת נפרדת מקפיצים את רצועות העוף על אש בינונית כ-10-15 דקות.מפוררים את גרגירי הקוסקוס, משהים אותם ל- 5 דקות נוספות ללא מכסה, מערבבים שוב, מוסיפים את כוסברה, הפטרוזיליה, הצנוברים, התמרים,זרעי החמניות, השקדים ומערבבים היטב.מגישים מעוטר ברצועות חזה העוף.

חומרים
1 שקית 350 גרם להכנה קלה ומהירה
300-400 גרם רצועות חזה עוף
1 בצל בינוני קצוץ דק
2 שיני שום קצוצות
רבע כוס שמן ( רצוי שמן זית
שליש כוס מיץ לימון
1 כף קליפת לימון מגורדת
1 כוס תמרים קצוצים
רבע כוס צנוברים קלויים
רבע כוס זרעי חמניות קלויים
רבע כוס שבבי שקדים קלויים
שליש כוס פטרוזיליה
שליש כוס כוסברה
מלח, פלפל שחור

אופן ההכנה
מחממים את השמן בסיר ומאדים את הבצל כ-5 דקות, לאחר מכן מוסיפים את השום לדקה נוספת.

מוסיפים את מיץ הלימון ואת קליפת הלימון המגורדת וממשיכים לאדות דקה נוספת.

מוסיפים 2.5 כוסות מים (500cc), שתי כפות שמן, מביאים לידי רתיחה, מכבים את האש ושופכים לתוך הסיר 350 גרם קוסקוס (תוכן השקית), מערבבים היטב, מכסים ומשהים ל-5 דקות. במקביל במחבת נפרדת מקפיצים את רצועות העוף על אש בינונית כ-10-15 דקות.

מפוררים את גרגירי הקוסקוס, משהים אותם ל- 5 דקות נוספות ללא מכסה, מערבבים שוב, מוסיפים את כוסברה, הפטרוזיליה, הצנוברים, התמרים,זרעי החמניות, השקדים ומערבבים היטב.
מגישים מעוטר ברצועות חזה העוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר