קופה רושמת תשקיע 35 מיליון ₪ במערך שידור במסכי LCD לפרסום וקד"מ בסופרמרקטים

ההסכם כולל התקנת מסכי LCD והפעלת מערך שידור בסניפים, בהם יוצגו מקבצי פרסומות לפי מבצעי הרשת והספקים. רשתות אלו מגלגלות מחזור שנתי כולל של 9.2 מיליארד במוצרי מזון, משקאות, חומרי ניקוי וטואלטיקה

חברת 'קופה רושמת' מדווחת על קבלת זיכיונות בלעדיים להקמת מערך פרסום בשידור דיגיטלית בשם Shopper.TV ב- 10 רשתות פרטיות ובמאות חנויות פרטיות נוספות, ובסך הכל כ- 600 נקודות מכירה.
ההסכם כולל התקנת מסכי LCD והפעלת מערך שידור בסניפים, בהם יוצגו מקבצי פרסומות לפי מבצעי הרשת והספקים. רשתות אלו מגלגלות מחזור שנתי כולל של 9.2 מיליארד במוצרי מזון, משקאות, חומרי ניקוי וטואלטיקה
(כ-23% מכלל השוק הקמעונאי). עד כה הותקנו כ-200 מסכים ב-11 חנויות גדולות במספר רשתות שיווק שונות.

עתה מוקם לראשונה מערך שיווק ארצי של שידורי טלויזיה בנקודות המכירה – בשידור בו זמני שיוכל להגיע לאלפי חנויות ברשתות שיווק שונות.
ב- 2009 יותקנו מעל 6,000 מסכי טלוויזיה בגדלים של "7 עד "42, מספר מסכים בכל חנות, כדי לאפשר נקודות מגע רבות עם הקונה במהלך שהותו בחנות. המסכים יחוברו למרכז שידורים ארצי אשר ממנו ישודרו פרסומות למוצרים חדשים ולמבצעים בחנויות. מרכז השידורים יאפשר פילוח השידור לפי חנויות או רשתות שונות, לעיר ספציפית, ואפילו פרסום מבצע למוצר ספציפי בשורה של חנויות ברחבי הארץ בו זמנית. המערכת תאפשר עדכון המבצעים בזמן אמת, וברצועות זמן שונות.

קופה רושמת עוסקת עתה במכירת מדיה של זמן פרסום על גבי המסכים לחברות מזון שמוצריהן נמכרים בחנויות. בין הרשתות שעימן הושגו ההסכמים קואופ ישראל, יינות ביתן, מחסני להב, חביב, ויקטורי, כמעט חינם, רשת סלאח דאבח, ברנס, ושורה ארוכה של סופרמרקטים פרטיים נוספים.

"ממחקרים שנעשו בארה"ב אנחנו יודעים שמכירותיהם של מוצרים שפורסמו בסמוך לזמן הקנייה, כלומר בתוך החנות, עלו ב- 20-75%, והמודעות הבלתי הבלתי נעזרת למוצרים המפורסמים הגיעה ל- 25-30%", אומר אריק ינאי, מנכ"ל קופה רושמת. "הפרסום בחנות זכיר יותר מפרסום בטלוויזיה שהלקוח רואה בביתו. המיתון מעודד אמצעי שיווק כמו זה, המבוססים על אפקטיביות ברת מדידה בכל נקודה".

"95% מהקונים הביעו שביעות רצון מהמערכת וטענו כי השידורים מסייעים להם צרכנית לאתר את המבצעים הכדאיים, 90% מעוניינים לראות בעתיד פרסומות ומבצעיםבמסכי Media Shopper.TV. השיטה קיימת כבר במדינות מערביות רבות והיא זוכה להצלחה ברשתות ענקיות כמו וולמארט האמריקאית, טסקו הבריטית וקארפור הצרפתית. הקמעונאים בארץ וספקי המזון מגלים עניין רב בהתקנת המערכת ובפרסום בה", אומר ינאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר