קוקה-קולה בפעילות מיוחדת במגזר הערבי לרגל חודש הרמדאן בהשקעה של מיליון ש"ח

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) החלה במבצע מיוחד לרגל חודש הרמדאן בהשקעה של מיליון ש"ח. במוקד הפעילות ,עיצוב חגיגי לתווית בקבוקי ה-1.5 ליטר ברוח חג הרמדאן ומבצע 7+1 (חינם)בקניית מארז שמינייה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) החלה במבצע מיוחד לרגל חודש הרמדאן בהשקעה של מיליון ש"ח.
במוקד הפעילות ,עיצוב חגיגי לתווית בקבוקי ה-1.5 ליטר ברוח חג הרמדאן ומבצע 7+1 (חינם)בקניית מארז שמינייה.

תווית הבקבוק החגיגית עוצבה במיוחד לקראת חודש הרמדאן וחג עיד אל פיטר. איור של סהר מתנוסס על התווית ומסמל את תחילתו של חודש הרמדאן על פי התאריך ההיג'רי וכמו כן משמש כסמל לברכה.

שלי מלצר מנהלת מותג קוקה-קולה: "הבקבוק בעיצוב החגיגי יוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חווית המותג. חודש הרמדאן הינו עיתוי של הגברת צריכה ולפיכך אנו שמחים להעניק ערך מוסף לצרכני קוקה-קולה בעיתוי זה".

המבצע נתמך בפרסום בעיתונות, ברדיו, בשילוט חוצות ובנקודות המכירה . את קמפיין הרדיו תוביל ערין ראנם -זוכת פרויקט קוקה-קולה סטאר 2005 (כוכב נולד של המגזר הערבי בישראל המופק ע"י חברת קוקה-קולה).

קרדיטים: שלי מלצר- מנהלת מותג קוקה-קולה. גלית רוב – ע.מנהלת מותג קוקה-קולה, תומר סגיס-מנהל יח"צ – אגף השיווק קוקה-קולה. משרד פרסום: פובליסיס סקטורס: צח כספי-פלנר, סיגלית אביאב- סמנכ"לית לקוחות, נסרין בוטרוס- תקציבאית איתן גולדברג- מנהל קרייאטיב, נזר עזאר- ארט דירקטור,מירבת ורור-יח"צ.

רכש מדיה: קראט מדיה one

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר