קוקה-קולה בקמפיין טלוויזיה להדגשת החוויה הסנסורית

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה –קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג קוקה-קולה המדגיש את "החוויה הסנסורית".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח, יעלה בערוצי הטלוויזיה 10 ,2 ובבתי הקולנוע, ויתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת
המוצר ככוכב הסרט.
בקמפיין השתתפו הדוגמנים סיגל כהן, יוני וולף, שרה ג'י, ויוג'ין.

קמפיין זה הינו המשך לסרטי best שהתמקדו בהעברת תחושת הגירוי מחווית השתייה תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט. לקמפיין הנוכחי התווסף אלמנט אנושי היוצר אינטראקציה בין האנשים למשקה. גם בסרטים אלה הדגש הוא על חוויות סנסוריות הממחישים את אופי משקה קוקה-קולה: בטעם, במראה, ברחש, ועוד.

טכניקת הצילום הייחודית שיצרה את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתיות נעשתה בעזרת מצלמות מיוחדות המצלמות 500 תמונות בשנייה (זאת לעומת 25 תמונות בשנייה שאנו רגילים לראות בסרט טלוויזיה סטנדרטי). טכניקה זו איפשרה העברת תמונות תקריב בלתי רגילות.

הקמפיין החדש כולל 4 סרטים קצרים, בני 15 שניות כל אחד, אשר יתייחסו לתכונות שונות של המשקה וימחישו את תחושת הכיף, ההנאה והסיפוק שהאנשים בסרט חווים.


קרדיטים:

מנהלת שיווק קוקה-קולה: אורלי קליין דגן
מנהלת מותג קוקה-קולה: שלי מלצר
משרד פרסום: דחף אחד
מנהל קריאטיב: גיא נתיב
צוות קריאטיב: גיא נתיב, תמר דביר
סופרווייזרית: איילת גריל
תקציבאית: דפנה צ'רני
חברת הפקה: קדישזון
במאי: רם ברוך
צילום: דני שניאור
רכש מדיה: קראט מדיה 1








היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה