קוקה-קולה ולי קופר בשת"פ עם הטבות לצעירים ולבני הנוער

הזוכים שיצברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר במשחק, יזכו בקולקציית חברת לי קופר. פרסים יחולקו גם לגולשים המתמידים

קוקה-קולה מזמינה את גולשי אתר האינטרנט MY MUSIC להשתתף במשחק נושא פרסים של חברת לי קופר, במסגרת מועדון ההטבות של קוקה-קולה לצעירים ולבני הנוער.

הזוכים שיצברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר במשחק, יזכו בקולקציית חברת לי קופר. פרסים יחולקו גם לגולשים המתמידים

המשתתפים במשחק מסתובבים בחנות בגדים של לי קופר, ובמשך שלוש דקות עליהם לאסוף כמה שיותר בגדים, אביזרי אופנה וצ'ופרים מיוחדים.
הגולשים אוספים חולצות, גי'נסים, תיקים אופנתיים וחגורות, ומקבלים ניקוד על כל פריט. מדי פעם תופיע פחית קוקה-קולה לכמה שניות, ועל כל פחית קוקה-קולה שנאספת, זוכים ב-40 נקודות. בתום שלוש דקות ניגש השחקן לקופה לחישוב הנקודות והבונוסים שצבר.
הזוכים שצברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר במשחק, יזכו בקולקציית ביגוד הכוללת שבעה מכנסי ג'ינס ו-2 חולצות של חברת לי קופר. כמו כן יחולקו גם פרסים לגולשים המתמידים.

תוכנית הנאמנות שהשיקה חברת קוקה קולה לבני הנוער באתר המוזיקה שלה- MY MUSIC, מציעה מדי חודש פרסים והטבות לגולשים. הפרסים נקבעים בשיתוף עם הגולשים עצמם, באמצעות סקרים אשר נערכים באתר.

במסגרת הפעילות ב- MY MUSIC ממשיכה קוקה קולה בחיזוק הקשר עם עולם התוכן של בני הנוער, וזאת מתוך הבנה כי בני הנוער מבלים שעות רבות באינטרנט ומחוברים ובקיאים מאוד בסגנונות ובטרנדים מעולמות שונים.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר