קוקה-קולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) חתמה לאחרונה על הסכם ייחודי ורחב היקף עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, הפועלת בפיקוח משרד החינוך ,בהיקף של כ-3 מיליון שקל

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) חתמה לאחרונה על הסכם ייחודי ורחב היקף עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, הפועלת בפיקוח משרד החינוך ,בהיקף של כ-3 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם, תעניק קוקה-קולה חסות להתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל ותיקח חלק בפעילויות ההתאחדות לעידוד וטיפוח הספורט ופעילות גופנית בקרב ילדים ובני נוער בבתי ספר בכל רחבי הארץ.

קוקה-קולה והתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל החלו להפעיל בשנה שעברה מיזם משותף – "ליגת שישיות"-אליפות בתי הספר היסודיים בכדורגל, מפעל ספורטיבי חינוכי ראשון מסוגו בישראל, בו לקחו חלק תלמידי בתי הספר היסודיים (כיתות ה-ו) ברחבי הארץ, במטרת להקנות אורח חיים אקטיבי לילדים.

הליגה החדשה, פעלה במסגרת משרד החינוך וחרטה על דגלה לעודד ולטפח את הספורט בקרב ילדים ונוער בישראל ,תמשיך לפעול גם בשנת הלימודים הנוכחית ובשנים הבאות. מטרתה המרכזית של "ליגת שישיות"- לקדם את המודעות לחשיבותו של אורח חיים אקטיבי בקרב הילדים. בנוסף, ליגה זו נבנתה על ערכים חינוכיים המשלבים בין פעילות ספורטיבית ייחודית לטיפוח מצוינות בספורט, חינוך לסבלנות, הגינות וכבוד הדדי.

משה קונינסקי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר: " אנו שמחים לחבור לחברת קוקה-קולה ע"מ להוביל מהלך חשוב לעידוד הפעילות הגופנית בקרב ילדים. אין לי ספק כי הפעילות המשותפת תהפוך לאחד המודלים המוצלחים, האהודים והפוריים ביותר בקרב תלמידי בתי הספר ובקרב ההורים".

טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה: "חברת קוקה-קולה בחרה להוביל מהלך רחב היקף לעידוד אורח חיים פעיל ואקטיבי ומברכת על החיבור עם התאחדות הספורט לבתי הספר. באמצעות החיבור להתאחדות הספורט פיתחנו תוכנית ייחודית במטרה להקנות לילדים את ערכי אורח החיים האקטיבי, על מנת לתרום להתפתחותם הפיזית והמנטאלית באמצעות מפגשים חווייתיים המתאימים לערכי המותג קוקה-קולה ולשפתם של בני הנוער הצעירים.

אנו מעונינים כי המשתתפים בפעילויות השונות, דוגמת ליגת שישיות, יעברו חוויה בלתי נשכחת ולצורך כך אנו פועלים בכל הרמות להעצמת הפעילות והחוויה".

על ליגת שישיות
ליגת שישיות נבנתה כשיטת משחק ייחודית המשלבת בין כדורגל לקט רגל, כאשר 240 קבוצות מחולקות לשישה מחוזות. בכל קבוצה 6 שחקנים (5 + שוער משחקים על המגרש) ועל פי התקנון כל קבוצה מחויבת לשתף במשחק את כל שחקניה. הליגה מנוהלת בשיטה של אליפות מחוזית, כאשר האלופה מכל מחוז העפילה לשלב הגמר הארצי.

שיטת הליגה
ליגת שישיות פועלת במסלולים מקבילים לבנים ולבנות, ובמסגרתה השתתפו 240 קבוצות מכל רחבי הארץ. הליגה כללה מספר שלבים:
בשלב הראשון השתפו כל הקבוצות באימונים קבוצתיים, שהתבצעו בפיקוח המורים לחינוך גופני בבתי הספר. לאחר שלב האימונים, התמודדו כל הקבוצות בשלב המחוזי. 24 הקבוצות המנצחות מקרב קבוצות הבנים, ו-24 הקבוצות המנצחות מקרב קבוצות הבנות עלו לשלבים הסופיים והמשיכו למשחקי הגמר הארציים.

שיטת דירוג וניקוד חדשנית
שיטת הניקוד של ליגת שישיות משלבת ניקוד על הישגים במשחק (תוצאות,יחס שערים), יחד עם ניקוד על הגינות ספורטיבית (התנהגות השחקנים, הצוות המקצועי וקהל האוהדים).

כדי להקנות למשתתפים בליגה את הערכים שצוינו לעיל ,נוסחו שישה עקרונות שילוו את הפעילויות השונות:
1. לשחק בהגינות ובהנאה, תוך השקעת מיטב המאמצים להשגת תוצאה טובה.
2. להקפיד על שמירת כל חוקי המשחק.
3. לכבד את החלטות השופט ולקבל גם החלטות הנראות בלתי נכונות, ברוח טובה.
4. לכבד את היריב ולהתייחס אליו באדיבות.
5. לזכור תמיד שהתנהגות השחקנים מייצגת את הקבוצה כולה, לטוב ולרע.
6. לגלות צניעות בעת ניצחון ולדעת להפסיד בכבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר