קוקה-קולה פתחה את מרכז המבקרים החדש

"מרכז החושים" של קוקה-קולה נבנה במשך שנתיים ובהשקעה של 2 מליון דולר. 10 אולמות מעבירים לצופה חוויה סנסורית המפעילה את כל החושים. בין המיצגים: היכל המדמה ריחוף בבועות קוקה- קולה, טיסה מסביב לעולם בחללית-פחית, חוויה ספורטיבית בפארק האקטיבי, פחית קוקה-קולה שפותחה עם נאס"א עבור אסטרונאוטים בחלל, אוסף פחיות קוקה-קולה מכל העולם

חברת קוקה-קולה מציעה בימים אלה לציבור הצצה נדירה, מרתקת ויחידה מסוגה אל עולם המשקה התוסס השחור, המלווה אותנו כבר 120 שנה. החוויה האולטימטיבית של מותג קוקה-קולה מוצגת במסגרת "מרכז החושים"- מרכז מבקרים ראשון מסוגו.

2 מיליון דולר הושקעו בתכנון ההנדסי המורכב ובבניית המרכז במשך כשנתיים. עשרות מומחים מחברת "אורפאן" שקדו על הקמת המרכז הענק בשטח 650 מ"ר, המחולק ל- 10 אולמות המהווים פריצת דרך טכנולוגית.

בתחום האטרקציות החינוכיות- בידוריות. המבקרים יעברו במהלך הביקור דרך קו הייצור החדש ויוכלו לצפות בתהליך ייצור המשקאות של החברה.

במרכז החושים של קוקה-קולה ניתן לצפות במוצגים ייחודיים, בעלי ערך סנטימנטלי היסטורי, בין השאר קיבל מרכז החושים בהשאלה ל- 3.5 שנים פחית קוקה-קולה נדירה שפותחה בשיתוף נאס"א והוטסה לחלל תוך התאמתה לאסטרונאוטים של מעבורת צ'אלאנג'ר.
כמו כן יוצגו חומרים אותנטיים מימיה הראשונים של קוקה–קולה ואוסף פחיות של האספן רונן ליבסקי, שתרם למעלה מ- 1,000 פחיות קוקה-קולה מכ- 62 מדינות.

בסיום הביקור עוברים המבקרים מעל לקו הייצור החדש שהקימה החברה, בו רואים, הלכה למעשה, כיצד מייצרים את המשקה האהוב. הסיור מסתיים בחנות המזכרות, שם מקבלים המבקרים תמונה קבוצתית שצולמה על רקע פחיות קוקה-קולה מרחבי העולם. בחנות המזכרות יכולים המבקרים לרכוש מתנות ומזכרות ייחודיות של קוקה קולה, החל ממחזיקי מפתחות, עטים, כרזות ישנות, ועד משחקי דומינו, שש-בש, שחמט ומקרר לרכב . מחירים: החל מ- 4 ש"ח (למחזיק מפתחות או עט) ועד 300 ₪ (מקרר לרכב).

התכנים במרכז החושים מיועדים למבקרים מגיל 8 ומעלה.

מרכז החושים של קוקה-קולה
כתובת:רחוב כהנמן 129 בני ברק
פתוח בימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00
בתיאום מראש– 6712226-03
הכניסה מגיל 8 ומעלה
עלות הכניסה: 15 ₪
גישה לנכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר