קוקה-קולה ZERO בפעילות קיץ חווייתית ברחבי הארץ

במהלך 4 חודשים ישלב ZERO ZONE מתחמי פעילות ומשחקים, בהשקעה תקציבית של 2 מיליון ₪

מותג קוקה-קולה ZERO יקים במסגרת פעילות הקיץ לשנת 2009 מתחם חוויתי הנקרא ZERO –ZONE, שינדוד ויהיה פתוח לקהל הרחב ברחבי הארץ במשך 4 חודשים.

בחברה אומרים כי כפלטפורמה ייחודית ברוח המותג, תעניק ה- ZERO- ZONE  חווית שילובים מיוחדת ומרגשת מעולם המוזיקה, הוידאו-ארט (סרט שנעשה ע"י VJ), מיצג אומנותי שיכלול שילובים מעולם הצילום והעיצוב התעשייתי, עולם המשחקים (כדורגל שולחני בעיצוב המאפשר לראשונה משחק בין שלושה שחקנים בו זמנית).
כמו כן יושק במתחם משחק דיגיטלי בטכנולוגיה ראשונה מסוגה בישראל, המשלבת משחק בין וירטואליה לבין מציאות. המשחק כולל הטסת מטוס בתוך מרחב תלת ממדי באמצעות מסך LCD המחובר לחיישני תנועה, ומשמש ככלי ניווט בשמיים הוירטואלים.

בנוסף יתקיימו במתחם קוקה-קולה זירו אטרקציות כמו אולימפיאדת השילובים – "THE ZEROLYMPICS " עם באולינג המשוחק ברגל ועוד שילובים מפתיעים, כאשר הקהל ישתתף במקצים השונים.

לכל באי מתחם "ZERO –ZONE" יוגשו בקבוקי קוקה-קולה ZERO במהדורה מיוחדת ומוגבלת לפעילות – 4 עיצובים שונים וייחודים של הבקבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר