קוקו במבינו – אוכל טעים ומשחק מילים מתחכם

הבסיס לתפריט הוא המטבח האיטלקי עם תוספות ים תיכוניות ופרשנות אישית של השף. צילום דרור עינב
האוכל טעים והביקור בקוקו במבינו מומלץ בעיקר משום ההצלחה שבשילוב בין מסעדת שף – מוסד שהולך ונעלם מארצנו, לבין אוכל טוב – לא מתוחכם מדי ולא יקר במיוחד

להגיע למסעדה ולהרגיש זקנים. זו לא ההרגשה הנעימה ביותר. ולא שהגענו לגבורות – אנחנו עדיין זוכרים את יומולדת ארבעים, אותו חגגנו לפני זמן לא רב (יחסית). ובכל זאת, בעודנו קוראים את התפריט של קוקו במבינו – המסעדה החדשה שפתחו אורי רז (הבעלים של הסושיאל קלאב, ריפאבליק, פיאצה), השף טום אביב (זוכה העונה השישית של מאסטר שף) ואיתי ביטון (פיאצה), זה מה שהרגשנו.

"קולרבי יא ראבי", "שאור עם מוסר גבוה", "לביבות נהנות יותר", "זה כולה תרד יא קרוע", ו"מעשה בשלוש פיצות"  – אלה הם חלק מהשמות שניתנו למנות. האם באמת הפכנו זקנים כל כך, שמשחק המילים המתחכם נראה לנו כמו הסחת דעת מהדבר עצמו, קרי האוכל?

את המסעדה פתחו אורי רז (משמאל - הבעלים של הסושיאל קלאב, ריפאבליק, פיאצה), השף טום אביב (זוכה העונה השישית של מאסטר שף) ואיתי ביטון (פיאצה). צילום דרור עינב
את המסעדה פתחו אורי רז (משמאל ), השף טום אביב ואיתי ביטון. צילום דרור עינב

בואו נתחיל עם זה שהאוכל טעים. המנות שטעמנו עשו לנו חשק לחזור לכאן ולהמליץ לכם על הביקור. בעיקר משום ההצלחה שבשילוב בין מסעדת שף – מוסד שהולך ונעלם מארצנו, לבין אוכל טוב – לא מתוחכם מדי ולא יקר במיוחד. הבסיס לתפריט הוא המטבח האיטלקי, עם תוספות ים תיכוניות ופרשנות אישית של השף. "זה כולה תרד יא קרוע" היא למעשה מנה המשלבת קרעי פסטת חלמונים, חמאת לימון, צנוברים, ברינזה ותרד, עם יין וציר ירקות (44 שקלים) – מנה מאוזנת בטעמיה ויפה בגודלה המבוססת על פסטה איכותית ותרד טרי. "פיצה ירוקה" (52 שקלים) משלבת פסטו עם מספר סוגים של גבינות וטוויסט של ביצה קשה, והיא מהטובות שאכלנו בעיר, הודות לבצק הדק והפריך ולכל הרכיבים שהוסיפו מעליו.

"פיצה ירוקה" משלבת פסטו עם מספר סוגים של גבינות וטוויסט של ביצה קשה. היא מהטובות בעיר הודות לבצק הדק והפריך ולרכיבים שהוסיפו מעליו. צילום דרור עינב
"פיצה ירוקה" משלבת פסטו עם מספר סוגים של גבינות וטוויסט של ביצה קשה. היא מהטובות בעיר הודות לבצק הדק והפריך ולרכיבים שהוסיפו מעליו. צילום דרור עינב

"קפריזה" היא הווריאציה השמית והקולינרית לסלט קפרזה – עגבניות שרי מסוגים שונים עם פסטו, בצד פוקאצ'ה קלויה וטעימה מאוד, עם "קרם פלפלים שרק נשמע חריף" – כך לפי התפריט, שאכן לא היה חריף (44 שקלים). במקום ארנצ'יני תמצאו בתפריט "פלאפל ריזוטו", אותו מתארים כך: "תכלס זה R&CHINI אבל רצינו להתחכם, סלסת עגבניות ופסטו" (32 שקלים). עזבו את ההתחכמות – אלו מהארנצ'יני הטובים שאכלנו בארץ הקודש; רכים, נימוחים כמעט, עשירים בגבינה, מוגשים עם סלסת עגבניות ופסטו חביבים בלבד. ויש גם "בוראטה לסטורי – טפאנד של זיתים ועגבניות שמש, עגבניות שרי וכדור אחד שמצטלם להיט" (56 שקלים). אתם תיהנו מהמנה הזו גם אם לא תצלמו אותה לאינסטגרם. הגבינה הטרייה מספקת את כל הנוזל המתבקש, ומשתלבת יפה עם מספר לא גדול של חתיכות עגבנייה וטפאנד בסיסי וטוב.

למנה הזאת קוראים "לביבות נהנות יותר". צילום דרור עינב
למנה הזאת קוראים "לביבות נהנות יותר". צילום דרור עינב

כיאה למקום שפונה לקהל של צעירים ובליינים (אך לא רק), יש כאן תפריט של קוקטיילים, יינות וצ'ייסרים, כמו גם אי אלו קינוחים. אם ימשיכו כאן להגיש אוכל טוב כפי שהיה בערב הפתיחה, המקום יצליח. אנחנו נבוא, גם אם נמשיך להרגיש כאן זקנים מגילנו.

 

COCO BAMBINO – הלל הזקן 12 תל אביב, 054-3377667, כל השבוע 19:00-02:00

 

תגובה אחת

  1. ביקרתי במסעדה בתקופת ההרצה. השף החדש היה כל הערב בחוץ עסוק בצחוקים ומינגלינג. גרם לי לתהות מי מבשל בזמן, שהרי כל הערב הוא לא היה במטבח. זה היה נראה לי התנהגות ילדותית ולא בוגרת למקום. דרך אגב הוויב החדש שהכניסו למקום הרבה יותר טוב. מעבר לזה התפריט הקודם והאוכל הקודם היו יותר טובים לטעמי ולטעם בת זוגתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר