קוקטיילים בבית? XPOSE עושה את זה קל

עכשיו באה היבואנית שע"ל-רובין (בין השאר ברלין וודקה) מקבוצת IBBL Spirit של החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), ומציעה פתרון של קוקטייל ארוז בבקבוק אחד, כשהרכיב האלכוהולי בו הוא סיידר תפוחים עם 4.5% אלכוהול

טרנד הקוקטיילים תופס השנה תאוצה: פסטיבלים, תחרויות, פופ-אפ בר קוקטיילים טבעוני, ומה לא; העיקר שיערבבו לכם – לא תמיד תדעו מה, תשלמו לא מעט (40-50 ₪ לקוקטייל זה מחיר מקובל), ותרגישו שאתם קוסמופוליטים, ולא רק כי שתיתם קוקטייל קוסמופוליטן.

עכשיו באה היבואנית שע"ל-רובין (בין השאר ברלין וודקה) מקבוצת IBBL Spirit של החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), ומציעה פתרון של קוקטייל ארוז בבקבוק אחד, כשהרכיב האלכוהולי בו הוא סיידר תפוחים עם 4.5% אלכוהול.

XPOSE הינם סדרת משקאות של קוקטיילים אלכוהוליים בטעמי פירות בעלי גיזוז עדין, שמגיעה במגוון טעמים הכוללים מנגו, תות, אבטיח ואננס.
הקוקטיילים מכילים כבסיס סיידר אמיתי (4.5% אלכוהולס, וחוסכים את הצורך להכין קוקטייל מסובך. היבואנים מציעים לצקת בקבוק צונן של XPOSE על קרח, זהו, וליהנות מקוקטייל מוכן.

מדובר בסדרה של ארבעה בקבוקים צרים וארוכים בנוסח יינות אלזס-גרמניה ובנפח זהה של 750 מ"ל, עם צבעים זוהרים בולטים על המדף ברוב הסופרמרקטים הגדולים (יינות ביתן, ויקטורי, יוחננוף, סופר דוש, זול ובגדול, טיב טעם, ובקרוב גם בשופרסל ובחנויות יין), במחיר מפחיד הרבה פחות: 24.90 ₪ – כן, לכל הבקבוק.
את משקאות ה- XPOSE מייצרים בפולין, והם כשרים.

הטעמים, והצבעים בהתאם: מנגו – הכי טוב למזוג צונן (זה נכון גם לשלושה האחרים) לכוס עם מעט קרח ופלח תפוז או מנגו.
תות – למזוג לכוס מלאה קרח מרוסק עם פלח לימון.
אבטיח – למזוג לכוס הייבול שחציה מלא בקרח.
אננס – כוס עם הרבה קרח ופלח אננס או תפוז טרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר