קורונה וסגרים? רשת האלכוהול בנא משקאות מתרחבת

סגירת הברים, הפאבים והמסעדות בתקופת הקורונה הביאה לגידול של עשרות אחוזים במכירות יין ואלכוהול בחנויות יין ורשתות שיווק. כך אומרים ברשת שבתקופה זאת פותחת חנויות חדשות בארץ

"סגירת מקומות הבילוי והברים בחודשים האחרונים, הביאה לשינוי משמעותי בתרבות השתייה בישראל ובעולם. מי שהיו  רגילים לשתות בברים ובמסעדות, מגיעים היום בעצמם לחנויות כדי לרכוש יין ומשקאות אלכוהוליים, לצריכה עצמית כבילוי ולאירוח בבית". כך אומרת פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות, שאירחה אותנו בחנות הגדולה של הרשת באור יהודה. היא סיפרה על גידול של כ-30% במכירות, ועלייה של כ-25% במספר הלקוחות שמגיעים לחנויות לעומת השנה שעברה, ועל הקונספט העיצובי החדש של החנויות והמגוון הרחב של  מותגים ומשקאות חריפים שחלקם ביבוא בלעדי.

רשת בנא הוקמה בשנת 1998, ומפעילה 28 סניפים בארץ למכירה, שיווק והפצה של יינות, משקאות חריפים, בירות, משקאות קלים ואנרגטיים, סיגרים, מוצרי גורמה ואביזרים נלווים לקהל הפרטי והעסקי. קטגוריית הוויסקי כוללת מותגי וויסקי עולם בינלאומיים, חלקם בייבוא בלעדי של הרשת. מסתבר שנושא גיל הוויסקי הופך לפחות רלבנטי, והקהל מחפש את הגוון והטעם החדש של הוויסקי ממגוון המזקקות של העולם החדש – הודו, טאיוואן ויפן, בתהליך ייצור ללא כפיפות לחוקים, שמאפשר להן לייצר וויסקי בטעמים ובגוונים שונים.

כך טעמנו אחד מחמישה המותגים של מזקקת Paul John Nirvana (פול ג’ון נירוונה) – וויסקי סינגל מאלט המיוצר במזקקה של 'העולם החדש' אשר נפתחה לפני כשבע שנים במחוז גואה אשר בהודו. זהו וויסקי עם ריח של וניל וקרמל, מתיקות עדינה עם סיומת מאוזנת עם טעם של דבש ומליחות עדינה. 40% אלכוהול ומחירו 180 ₪.

טעמנו ג'ין ספרדי בבקבוק לבן יפהפה – LE TRIBUTE;  ג'ין לה טריביוט עם סיומת לימונית, ובו תבלינים ועשבים כמו ערער, ליים, תפוז, הל ונוספים. הג'ין קליל, טעים בטעימה נקיה, ובוודאי עם טוניק וקוקטיילים. 43% אלכוהול, ומחירו 190 ₪. מספרד מגיעה גם LE TRIBUTE MEZCAL (מזקל לה טריביוט) – טקילה המיוצרת במקסיקו ועשויה מחמישה סוגי אגבה. למזקל טעם עשיר ומעושן, יש בה 45% אלכוהול ומחירה 260 ₪.

צילום אמנון פאר

ואי אפשר בלי הקוניאק Deau privilege (דיאו פריבלג') בבקבוק היפהפה והמרשים,  שעשוי מענבי אוני בלאן. הקוניאק רך והרמוני, עדין מאוד לשתייה, עם ריח של קליפת תפוז ובטעם של שקדים קלויים ופרי טרופי. טעים להגשה נקייה, וגם כבסיס לקוקטיילים. 40%  אלכוהול, מחירו 300 ₪. קוניאק נהדר.

ברשת בנא יש עמדות טעימות בחנויות, סדנאות של טעימות יין, ושירות שמאפשר ללקוחות לקבל חריטה אישית על גבי בקבוקים, מארזים וכוסות. יש תחושה שיודעים כאן מה הלקוחות רוצים, וגם מייעצים להם ברצון. מידע על רשת חנויות בנא משקאות ברחבי הארץ תמצאו באתר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר