קורס בישול בריא וקונדיטוריה בריאה לאנשי מקצוע

עם ההתפתחות הטבעית של הקולינריה, הבישול והקונדיטאות, הצרכים המיוחדים שבעלי המקצוע נתקלים בהם ביום-יום והתפתחות העולם לכיוונים בריאים יותר, תוך שימוש בטכניקות שונות וחדשניות; יש דרישה וצורך להתפתח ולהתקדם עם הלקוחות, העולם הגסטרונומי ועם המגמות בו

עם ההתפתחות הטבעית של הקולינריה, הבישול והקונדיטאות, הצרכים המיוחדים שבעלי המקצוע נתקלים בהם ביום-יום והתפתחות העולם לכיוונים בריאים יותר, תוך שימוש בטכניקות שונות וחדשניות. שימוש בחמרי גלם חדשים, המיובאים ממדינות רחוקות ופיתוח טכנולוגיות חדשות; יש דרישה וצורך להתפתח ולהתקדם עם הלקוחות, העולם הגסטרונומי ועם המגמות בו.

לאור צרכים אלו נפתחים שני מסלולי לימודי חוץ גסטרונומים במסגרת המרכז הגסטרונומי הדסה אופטימל.
מרכזי הקורס הם ד"ר רני פולק והשפית אדר קפלן-מור.

ד"ר רני פולק
סיים לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית. למד בישול בבית הספר הצרפתי Le cordon bleu.
כיום מנהל רני את המרכז לבישול הבריא במרכז לרפואה בריאה – "הדסה אופטימל", בית החולים האוניברסיטאי הדסה, עין כרם. מרצה בבית הספר לתזונה ומדעי המזון של האוניברסיטה העברית ובבית הספר לבישול של מכללת הדסה.
בין השאר עוסק רני בכתיבת מתכונים וסדנאות בישול לדיאטות מיוחדות כמו סכרת, מחלות מעי דלקתי, מחלות לב , צליאק, בישול בריא, סרטן שד, נשים בגיל המעבר, מחלת מעי רגיז ומחלות כליה. ובכתיבת מתכונים לאנשים בריאים (ילדים, מבוגרים וספורטאים).שרוצים לבשל בריא יותר,
את סדנת הבישול הרפואית הראשונה חיבר לשיפור איכות החיים של חולי קרוהנס וקוליטיס, עלייה קיבל את פרס קיי היוקרתי של האוניברסיטה העברית ל- 2005. כיום מלמד רני עם צוות המרכז לבישול בריא גם אנשים פרטיים וגם אנשי מקצוע כמו רופאים, דיאטניות ושפים. כמו כן פועל כיועץ קולינרי בריאותי ומלווה  שינויים בריאותיים במטבחים מוסדיים.
בניהולו פועל מטבח המוציא מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים הן ליום יום והן לאירועים,

שפית אדר קפלן-מור
יועצת קולינרית. למדה בישול אצל השף עופר גל בביה"ס בישולים.
עבדה במסעדות כדוגמת "ארטישוק", "רפאל", "הטרסה".
תפקדה כשפית במסעדות ובתי קפה, וכיום יועצת קולינרית בעסקי מזון מגוונים (מסעדות, בתי קפה, חברות קפה ותה, קונדיטוריות, חנויות מזון).
עוסקת בפיתוח מתכונים, תפריטים ופרויקטים נוספים בתחום.
מנהלת את הפורום המקצועי באתר "שפים".
כותבת באתרים "שפים", "2eat", אתר איגוד השפים, עיתון "שלום טורונטו", ומאמרים מקצועיים ברשת ובעיתונות הכתובה.

לפרטים נוספים והרשמה: 1800-399-388

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר